آخرین اخبار
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
بازدید:۲۷
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم در صحنه هستیم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
کد خبر : ۱۱۶۵۵۵

 آیت‌الله سید احمد خاتمی عصر روز چهارشنبه در اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، در میدان امام حسین (ع) گفت: آنچه دیشب توسط نیرو‌های مسلح ما و به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، هم کار قرآنی بود و هم کار قانونی. در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل این حق برای ستمدیدگان دیده شده که از خود دفاع کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: از زبان شما و مردم ایران و فرزندانشان از نیرو‌های مسلح تشکر می‌کنیم؛ جانانه زدند دست شان درد نکند. صد‌ها موشک بر تل آویو زدند آفرین. این موشک‌زدن‌ها این پیام را دارد که این ملت مصمم بر نابودی صهیونیسم است.

وی افزود: این شعار نیست؛ این سخن تجربه شده نظام است که اگر دوباره بخواهند شیطنت کنند، ما کوبنده‌تر خواهیم کوبید. به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم در صحنه هستیم و عقب نشینی نخواهیم کرد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران بدانید انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران عملیات وعده صادق ۲ را محکوم کرده‌اند. به این کشور‌ها می‌گوییم مرگ‌تان باد، این جنایتکاران طفل شیرخوار را کشتند محکوم نکردید؟ ولی این اقدام جانانه و شجاعانه فرزندان این ملت را محکوم کردید؟ همه اینها زیر سر آمریکاست. «مرگ بر آمریکا» حق آمریکاست.

وی با بیان اینکه ما داغدار سیدالشهدای مقاومت هستیم، گفت: ما داغدار مالک اشتر هستیم. مالک اشتر مقام معظم رهبری، این سید ولایت مدار شجاع بود. رهبر انقلاب چند خصوصیت درباره سید حسن نصرالله بیان کردند؛ فرمودند سیدحسن نصرالله «مجاهد کبیر» بود. فرمایشات رهبری بی‌حساب نیست.

آیت‌الله خاتمی افزود: رهبری فرمودند که او شخصیتی با عظمت بود. مقام معظم رهبری او را پرچمدار جبهه مقاومت در منطقه نامیدند. روزی روزگاری وزیر خارجه آمریکا گفت ما در پی ساختن خاورمیانه جدید هستیم؛ به کوری چشم او خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها