آخرین اخبار
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بازدید:۸۵
داور جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با اشاره به باشکوه برگزار شدن این رویداد ملی تأکید کرد که جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان می‌تواند بستر مناسبی برای یافتن و رشد استعداد‌های جوان در عرصه‌های هنری باشد.
کد خبر : ۱۱۶۰۹۲

علی بحرینی، هنرمند پیشکسوت عرصه تجسمی در رابطه با داوری و کیفیت آثار سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران بیان کرد: جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران از نظر کمی بیشترین آثار را به خود دیده است و در این دوره، تعداد شرکت کنندگان بیش از یکهزار نفر بود و آثار، از نظر کیفی واقعاً قابل تأمل و رشک‌برانگیز بودند و ما در بخش نقاشی می‌بایست ۲۰ نفر را انخاب می‌کردیم تا به بخش نهایی راه پیدا کنند. اما پس از حذف خیلی از شرکت‌کنندگان (که آثار آنها نیز، کار‌های زیبایی بودند) از لحاظ کیفیت کار‌ها نتوانستیم کمتر از ۲۷ را انتخاب کنیم و این ۲۷ نفر به مرحله نهایی رسیدند.

این هنرمند پیشکسوت و داور جشنواره سی و یکم اظهار کرد: جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران باید هرسال نسبت به سال قبل، باکیفیت‌تر برگزار شود و امسال، در همه بخش‌های جشنواره کار‌های ارزشمندی خلق شدند. به همین دلیل، امیدوارم آثار تولید شده به نحو شایسته در میان هنرمندان انعکاس و بازنمایش شوند. زیرا این امر باعث می‌شود تا علاقمندان این رشته‌ها با اگاهی و انگیزه بیشتر در این رویداد هنری ملی شرکت کنند.

بحرینی با تأکید بر شکوهمند برگزار شدن جشنواره سی و یکم جوانان ایران تصریح کرد: هنرمندان جوان و توانمند در این دوره از جشنواره پر انرژی ظاهر شدند که این نوید آینده هنری شکوهمندی را خواهد داد؛ به طوری‌که نسل جوان هنری کشور بزودی رنگ و بوی خاصی به پیکره هنری ما خواهند داد.

او افزود: این دست از جشنواره ها، نه تنها پازل‌های پراکنده هنری را منسجم و هماهنگ خواهند کرد بلکه در جریان این اتفاق مهم هنری، هنرمندان سراسر کشور باهم ارتباط می‌گیرند و این ارتباط‌گیری از نیاز‌های مفید و ضروری برای هنر و هنرمندان است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها