۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
آنالیزور پرسپولیس اخراج شد؟
بازدید:۵۴۴
صد آنلاین | در شرایطی که مهرداد خانبان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما او همچنان از حضور در تمرینات، اردوها و مسابقات پرسپولیس سر باز می زند
کد خبر : ۱۱۵۹۳۶

به گزارش صد آنلاین،  مهرداد خانبان که سال ها قبل به عنوان آنالیزور به پرسپولیس ملحق شد و تجربه همکاری با نفراتی چون کالدرون، یحیی گل محمدی و اوسمار را داشته و در ابتدای فصل نیز با گاریدو همکاری کرد، مدتی است به واسطه نارضایتی از وظایفی که به او محول شده با سرخ پوشان همکاری نمی کند؛ آن هم در شرایطی که با باشگاه قرارداد دارد.


همان طور که پیشتر در خبرورزشی نوشتیم از آن جایی که خانبان طی دو فصل گذشته یکی از دستیاران فنی یحیی گل محمدی و اوسمار ویرا بود توقع داشت در کادر گاریدو نیز حاضر بوده و به عنوان یکی از دستیاران او به همکاری اش ادامه دهد. اما گاریدو که نشان داده به هیچ وجه از شلوغی در تمرینات استقبال نمی کند به خانبان تاکید کرده او باید همان نقش آنالیزور را بازی کند چرا که او نیازی به کمک مربی ندارد.

همین موضوع باعث شد تا خانبان به یک باره و درحالی که پرسپولیس با آلومینیوم اراک بازی حساسی داشت از پرسپولیس جدا شده و این خبر نیز در برخی رسانه ها منتشر شد! موضوعی که اسباب ناراحتی گاریدو را فراهم آورد چرا که این مربی اسپانیایی نه تنها به رسانه ای شدن اخبار تیمش حساس است بلکه گمان می برد قرار است در جلسه ای با خانبان و البته حضور مدیرعامل، همه چیز را یک بار دیگر بررسی کند.

به هر روی از همان روزی که خانبان تصمیم به جدایی گرفت و البته خبرش هم رسانه ای شد، دیگر در تمرینات و اردوها و مسابقات پرسپولیس نیز حضور نداشته و به همین دلیل باید کار او را در پرسپولیس پایان یافته تلقی کرد. مگر این که او با همان عنوان آنالیزور به جمع سرخ ها برگردد. احتمال دوم هم این است که درویش او را به عنوان مربی به مجموعه بازگرداند که البته با توجه به این که این اقدام دخالت مستقیم در کار گاریدو محسوب می شود، درویش قطعا دست به چنین اقدامی نخواهد زد. چرا که او در این مدت نشان داده به هیچ وجه تمایلی به دخالت در مسائل فنی را نداشته و به مربیان خود در مورد مسائل فنی اختیار تام می دهد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها