آخرین اخبار
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
درخواست قصاص برای پدر شکاک
بازدید:۸۰۸
صد آنلاین | مرد میانسال که همسرش را به خاطر سوء‌ظن به قتل رسانده بود، با درخواست فرزندانش به قصاص محکوم شد.
کد خبر : ۱۱۵۹۲۱

به گزارش صد آنلاین، اردیبهشت ماه سال گذشته قتل زنی درخیرآباد شهرستان ری به پلیس گزارش شد. درادامه تیمی از ماموران در محل حاضر شدند‌. بررسی‌هانشان می‌داد،این زن خفه شده است.

 

 

 

سرقتی ازخانه انجام نشده و آثار ورود به زور روی در دیده نمی‌شد. شواهد نشان می‌داد، او از سوی قاتلی آشنا و با‌انگیزه‌ای غیر از سرقت به قتل رسیده است. فرزندان این زن وقتی به خانه رسیدند با جسد مادرشان رو‌به‌رو شده و موضوع را به پلیس گزارش کرده بودند.

 

 

آنها در تحقیقات اعلام کردند پدر و مادرشان با هم اختلاف داشتند و احتمال می‌دهند پدرشان مرتکب این قتل شده باشد. از سوی دیگر ناپدید شدن پدر خانواده این احتمال را قوت‌بخشید. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که متهم به نام رحیم دستگیر شد و در تحقیقات با اعتراف به این قتل گفت: ۱۹سال با همسرم زندگی کردم، اما تصور می‌کردم او به من خیانت می‌کند. یک روز قبل از قتل به چالوس رفته بود.

 

وقتی برگشت درباره سفرش پرسیدم که فحش بدی به من داد و عصبانی شدم. می‌گفت کارهای او به من مربوط نیست. بعد با چاقو ضربه‌ای به من زد ومن نیز به‌خاطر عصبانیت بیش از حد خفه‌اش کردم.

 

این درحالی بود که پزشکی قانونی ضربه چاقوی مقتول به همسرش را تایید نکرد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده به ریاست قاضی سجاد منافی‌آذر، فرزندان مقتول برای پدرشان در خواست قصاص کردند. رحیم هم در دفاع از خود گفت: از قتل همسرم پشیمانم وقصد کشتن اورانداشتم.مدتی بودبه من بی‌محلی می‌کرد و همین باعث شد احتمال دهم در حال خیانت است. پس از دفاعیات متهم و وکیلش، قضات وارد شور شده و حکم به قصاص متهم دادند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها