آخرین اخبار
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
شوهر ستاره شبکه‌های اجتماعی به همسرکشی اعتراف کرد
بازدید:۱۳۰۴
صد آنلاین | یک زن آمریکایی که قبول نداشت دخترش خودکشی کرده است، توانست با کمک پلیس قاتل او را پیدا کند.
کد خبر : ۱۱۵۵۴۵

به گزارش صد آنلاین، یک زن آمریکایی که قبول نداشت دخترش خودکشی کرده است، توانست با کمک پلیس قاتل او را پیدا کند.

به گزارش همشهری به نقل ‌از ایندیپندنت، در ژوئیه سال گذشته میلادی پیکر بی‌جان آوریل هولت، ستاره معروف شبکه‌های اجتماعی در آمریکا در خانه‌اش در ایالت تنسی پیدا شد. جسد این زن در حالی پیدا شد که بیهوش روی زمین افتاده و یک کیسه پلاستیکی، محکم به دور گردنش بسته شده بود و به‌نظر می‌رسید خودکشی کرده است. نخستین فردی که با جسد این زن معروف روبه‌رو شد، شوهر او بود. با تماس او با پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و جسد آوریل به پزشکی قانونی منتقل شد و بعد از کالبد شکافی، مرگ او خودکشی اعلام شد.

 

اما مادر آوریل قبول نمی‌کرد که دخترش خودکشی کرده باشد و از پلیس خواست تا تحقیقاتی را درباره علت مرگ او آغاز کنند.

این زن که به داماد مشکوک بود، به مأموران گفت: یک روز قبل از مرگ دخترم، نوه‌ام به من گفته بود که پدر و مادرش با هم دعوا می‌کنند. یک هفته قبل نیز دامادم به نام دونوان، حلقه ازدواجش را گرو گذاشته و در ازای آن چند دلار گرفته بود. او همچنین به پلیس گفت: وقتی دامادم با من تماس گرفت تا خبر مرگ دخترم را به من بدهد، لحن عجیبی داشت وحتی در بیمارستان نیز رفتارهایش عجیب بود. در چهره‌اش ناراحتی دیده نمی‌شد و من که به او مشکوک بودم با دقت وی را وارسی کردم و متوجه شدم که روی گردن، مچ پا و ران‌هایش کبودی وجود دارد.

براساس گزارش رسانه‌ها، مادر آوریل به تحقیق در مورد مرگ دخترش ادامه داد و ساعت‌ها به بررسی گزارش مرگ پرداخت و آنقدر به پلیس فشار آورد که در نهایت تحقیقاتی درباره این پرونده آغاز شد. در جریان این تحقیقات، پلیس توانست اثر انگشت دونوان را روی یک رول نوار چسب در صحنه جرم پیدا کند. با به‌دست آمدن این مدرک دونوان 33ساله در تگزاس دستگیرشد. بدین‌ترتیب او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات شدیدی که با همسرش داشته، وی را خفه و تلاش کرده با صحنه‌سازی،‌ مرگ او را خودکشی جلوه دهد.

به این ترتیب مرد جوان به قتل ستاره شبکه‌های اجتماعی و دستکاری شواهد و گزارش‌های نادرست متهم شد و قرار است‌ماه آینده در دادگاه محاکمه شود.

مهرلینک کپی شد

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها