آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
بازدید:۲۷۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیامی نوشت: نظم جدید را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد.
کد خبر : ۱۱۵۴۵۲

 سعید جلیلی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله، پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سید عزیز مقاومت و رهبر حزب الله، بر عهدی که با خدا بسته بود پایدار ماند، شهادت را زندگی کرد و نشان داد راه استقامت صراط مستقیم است. 

در سال‌هایی که آمریکا و صهیونیسم برای نظم جدید منطقه رویا می‌بافتند، سید حسن نصر الله همراه با نیرو‌های مقاومت، رژیم صهیونیستی را از جنوب لبنان اخراج کرد و در جنگ ۳۳ روزه مزه شکست را به مستکبران چشاند و نشان داد نظم جدید را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد.

اگر برای جوانانی که آن سال‌ها را به یاد ندارند، حوادث این روز‌ها سنگین بیاید، بدانند: «أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا یَأْتِکُم مَّثَلُ الَّذِینَ خَلَوْا مِن قَبْلِکُم ۖ مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّی یَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِینَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَی نَصْرُ اللَّهِ  أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیب».

سید حسن هم، چون مالک اشتر کوهی بود بی همتا و سرافراز. اکنون علمدار جبهه مقاومت با کارنامه‌ای درخشان و سرشار از مجاهدت و پیروی از ولایت، سربلند و سرافراز با فرزند و یاران شهیدش در پیشگاه خداوند، ندای «فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی وَ ادْخُلی‏ جَنَّتی» می‌شنود؛ و شایسته است به او بگوییم أَشْهَدُ وَ أُشْهِدُ اللّٰهَ، أَنَّکَ مَضَیْتَ عَلَىٰ مَا مَضىٰ بِهِ الْبَدْرِیُّونَ، وَ الْمُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّٰهِ، الْمُناصِحُونَ لَهُ فِی جِهادِ أَعْدائِهِ، الْمُبالِغُونَ فِی نُصْرَةِ أَوْلِیائِهِ، الذَّابُّونَ عَنْ أَحِبَّائِهِ، فَجَزاکَ اللّٰهُ أَفْضَلَ الْجَزاءِ، وَ أَکْثَرَ الْجَزاءِ، وَ أَوْفَرَ الْجَزاءِ، وَ أَوْفىٰ الجَزاء.

سعید جلیلی ۱۴۰۳/۰۷/۰۷

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها