آخرین اخبار
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
بازدید:۶۲۹
سرلشکر «رضایی» با بیان اینکه امروز جنگ حق و باطل دیگری در غزه شروع شده است، گفت: هدف آنان این است که این جنگ به ایران برسد و باید جلوی سگ زنجیری آمریکا یعنی اسرائیل را بگیرند.
کد خبر : ۱۱۵۳۷۰

\ سرلشکر «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلخت نظام در بزرگترین اجتماع رزمندگان و ایثارگران دیار علویان؛ استان مازندران با عنوان «بازگشت به هفت تپه» که پیش از ظهر امروز در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای ماهفروجک برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و ایثارگران نشان و تابلوی مهمی از مازندران را نشان می‌دهند، اظهار داشت: طبرستان پایتخت علویان است و مردم این سرزمین پیشکسوت و پیشگام دفاع از ایران و اسلام بودند.

وی با بیان اینکه مردم ایران مسئولیت پذیر هستند و زندگی خود را با ایران اسلامی پیوند زدند، دفاع مقدس را حادثه بزرگ برشمرد و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در این جنگ جهانی مقابل قدرت‌های مختلف ایستاده است.


سرلشکر رضایی با عنوان اینکه بیش از ۲۶ کشور در دفاع مقدس از صدام حمایت می‌کردند، از نتانیاهو به عنوان هیتلر زمان یاد کرد و ادامه داد: مشابه حمایت از وی از صدام حمایت می‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلخت نظام با بیان اینکه ایران اسلامی دارای گنج و شمشیر است، اضافه کرد: هر قدرتی دستش به این گنج و شمشیر برسد می‌تواند به کشور‌های مختلف حکومت کند و اگر خیرخواه باشد می‌تواند با ۵۰۰ میلیون جمعیت اطراف ارتباط و تعامل برقرار کند از این رو سرزمین ایران چهار راه تجارت دنیا و سرزمین پیروزی است.

سرلشکر رضایی ایران را تاریخ و تمدن ساز یاد و تصریح کرد: آنان هم از ملت ایران می‌ترسند و هم دارای منافع هستند، از این رو قدرت‌های استعماری در طول تاریخ بر سر ایران دعوا داشتند.

 

 

وی اذعان داشت: یک مرد قهرمان و آزادی بخش به نام حضرت امام راحل قیام کرد و مقابل دشمنان ایستاد، اما بعد از انقلاب، توطئه‌های مختلفی برای جدایی کشور به راه افتاد و مردم مقابل دشمن ایستادند.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: در جنگ همه دنیا پشت سر صدام بود، اما ملت ایران ایستاد، زیرا نمی‌خواست به ۳۰۰ سال گذشته برگردد و نمی‌خواست گنج و شمشیر به دست دیگران بیفتد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امروز جنگ حق و باطل دیگری در غزه شروع شده است، تصریح کرد: هدف آنان این است که این جنگ به ایران برسد و باید جلوی سگ زنجیری آمریکا یعنی اسرائیل را بگیرند.

 

 

وی با بیان اینکه شورای امنیت را در اختیار نتایاهو قرار دادند و برایش کف و سوت می‌زنند، افزود: آنها می‌خواهند جلوی این ایستادگی و استقلال را بگیرند و پایتخت این ایستادگی را بزنند.

سرلشکر رضایی ادامه داد: در حادثه غزه فلسطینی‌ها آتش بس می‌خواستند، اما نپذیرفتند، زیرا اهداف دیگری از نسل کشی و نژاد کشی در سر دارند.

وی با عنوان اینکه پیشکسوتان انقلاب باید خود را برای دفاع از مظلومان آماده کنند، گفت: ۴۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه شهید و شمار زیادی زخمی شدند و در هیچ جای تاریخ چنین وحشی گری را نمی‌بینیم.

انتهای پیام/21111a

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها