آخرین اخبار
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
پسر معتاد پدرش را به طرز وحشتناکی کشت / مادر هم نتوانست جلوی این فاجعه را بگیرد
بازدید:۲۳۴۷
صد آنلاین | به دنبال قتل پدر با ضربات چاقو توسط پسر معتاد در لواسان، سناریویی جنایی پیش روی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کد خبر : ۱۱۵۰۵۷
 به گزارش صد آنلاین، چندی پیش در پی گزارش یک فقره قتل در بلوار امام خمینی لواسان، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به صحنه جرم اعزام شدند. در محل، جسد مردی 50 ساله پیدا شد که با چندین ضربه چاقو به شدت زخمی شده بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که این جنایت خانوادگی ناشی از اختلافات شدید بین پدر و پسر بوده است. پسر 18 ساله خانواده که به مواد مخدر اعتیاد داشته، در هنگام خواب توسط پدرش بیدار شده و این موضوع به درگیری شدید بین آن‌ها منجر شده است.

 

در ادامه مشخص شد که پسر جوان در جریان این درگیری، چاقویی از آشپزخانه برداشته و به سمت پدرش حمله کرده و با وارد کردن ضربات متعدد به گردن وی، او را به قتل رسانده است. مادر خانواده نیز که تلاش کرده بود مانع از وقوع این حادثه شود، موفق به جلوگیری از این جنایت هولناک نشد.

پس از انجام بررسی‌های لازم در صحنه جسد، جسد مقتول برای انجام معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ به دنبال دستگیری قاتل فراری هستند و تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها