۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کاهش دما و رگبار در تهران
بازدید:۱۰۶
صد آنلاین | اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق و کاهش محسوس دما از فردا (۵ مهر) در برخی نقاط استان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۴۸۰۸

 

 به گزارش صد آنلاین،بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۴ مهر) آسمان کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات در بعضی ساعات با رگبار پراکنده واز روز پنجشنبه تا یکشنبه (۵ تا ۸ مهر) آسمان استان قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز یکشنبه کاهش دمای محسوس در سطح استان پیش بینی می شود همچنین از امروز تا روز یکشنبه در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ مهر) قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۶ مهر) قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها