آخرین اخبار
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
بازدید:۱۴۳
دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز با تاکید بر اینکه کنگره شهدا با یادواره شهدا تفاوت دارد که باید به تایید رهبر معظم انقلاب برسد، گفت: کلید واژه اجرای شایسته کنگره شهدا تولید محتوای فاخر است.
کد خبر : ۱۱۴۴۹۷

 پاسدار داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، در افتتاحیه اجلاسیه کنگره شهدای شهر‌های محمد شهر و ماهدشت با بیان اینکه کنگره شهدا با یادواره شهدا متفاوت است، اظهار داشت: کنگره شهدا تنها یک مراسم چند ساعته یا یادواره شهدا نیست بلکه هدف از کنگره شهدا ایجاد یک جریان فرهنگی بزرگ و ماندگار در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید با نقد خود اسباب برگزاری کنگره شایسته شهدای البرز در شأن شهدای این استان را فراهم آوریم، افزود: کنگره شهدا مهمترین رویداد فرهنگی معنوی هر استان است که هر ۵ سال یکبار در صورت تایید مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و متاسفانه تا کنون استان البرز موفق به برگزاری کنگره شهدا نشده که این مسأله نیازمند نقد و بررسی و تلاش بیشتر جهت برگزاری شایسته است.

 


دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز با تاکید بر تولید محتوای فاخر در فرآیند اجرای کنگره شهدا، تصریح کرد: در زمینه تولید محتوای فاخر و معرفی فرهنگ و ارزش‌های شهدا نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

 

پاشایی با اشاره به اینکه امروز شهید ابراهیم هادی در سراسر کشور شناخته شده است، اما کمتر کسی حتی در استان البرز نمی‌داند که فرمانده این شهید والامقام شهید حسینعلی یاری نسب فرمانده گردان حنظله و از شهدای استان البرز و شهر ماهدشت و این به واسطه ضعف ما در تولید محتوای فاخر است.

 

 

وی با بیان اینکه در استان البرز مدرسه‌ای وجود دارد که ۲۰۰ دانش آموز آن شهید شده اند، اما کمتر کسی از حماسه دانش آموزان این مدرسه اطلاع دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه ویژه به نهضت تولید محتوا بستر ایجاد کنگره‌ای در شأن شهدای استان البرز و مورد تایید رهبر معظم انقلاب در استان البرز فراهم شود.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها