آخرین اخبار
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
تصادف اتوبوس با تریلر در محور گناباد قاین با 23 مصدوم
بازدید:۴۶
صد آنلاین | شب گذشته در جاده گناباد به قاین در محدوده پیچ جعفرآباد (محل احداث پل که هم اکنون نیمه کاره است ) تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر صورت گرفت که به مصدومیت ۲۳ نفر از سرنشینان اتوبوس منجر شد.
کد خبر : ۱۱۴۴۹۲

 به گزارش صد آنلاین، شب گذشته در جاده گناباد به قاین در محدوده پیچ جعفرآباد (محل احداث پل که هم اکنون نیمه کاره است ) تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر صورت گرفت که به مصدومیت ۲۳ نفر از سرنشینان اتوبوس منجر شد.  هنوز یک هفته از تصادف منجر به فوت در جاده گناباد به قاین نگذشته که مجدد شاهد تصادف دیگری در این جاده و دقیقا در همان نقطه پیچ جعفرآباد بودیم.

 

 

 میزان تصادفات منجر به فوت و جرحی در این جاده بسیار بالاست و قبل از این تصادف 29 کشته و بیش از 180 مصدوم به همراه داشته است؛ شب گذشته نیز می‌توانست فاجعه ای دیگر در این جاده رخ دهد. شب گذشته در ساعت 2:33 دقیقه در جاده گناباد به قاین در محدوده پیچ جعفرآباد(محل احداث پل که هم اکنون نیمه کاره است ) تصادف یک دستگاه اتوبوس یا تریلر صورت گرفت. خوشبختانه این تصادف فوتی نداشته ولی 23 نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شده اند که تعدادی توسط اورژانس گناباد به بیمارستان علامه بهلول منتقل و تعدادی نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که خوشبختانه مصدومین بستری در بیمارستان وضعیت خوبی دارند و خطر جدی آنها را تهدید نمی‌کند و اتوبوس نیز از شرکت های مسافربری بیرجند بوده است. جاده گناباد به قاین به طول 32 کیلومتر بیش از 12 سال است که به صورت نیمه تمام رها شده و هم اکنون به‌صورت یک طرفه فعالیت دارد. در سال‌ها و ماه‌های گذشته در گزارش‌های متعددی پیگیر اصلاح و بهسازی این جاده؛ موسوم به جاده مرگ شده، که این پیگیری‌ها به تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح آن در هفته گذشته انجامید.   

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها