آخرین اخبار
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
بازدید:۲۴
حاجی بابایی گفت: از کمیسیون صنایع و معادن خواهش می‌کنم گزارش کاملی از وضعیتی که در معدن طبس وجود دارد تهیه کنند تا در صحن مجلس قرائت شود.
کد خبر : ۱۱۴۴۸۹

حمیدرضا حاجی بابایی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳ مهر) مجلس در تذکری گفت: درباره حادثه طبس و اتفاق بسیار غمناکی که در کشور اتفاق افتاد از کمیسیون صنایع و معادن و آقای علیزاده، رئیس این کمیسیون خواهش می‌کنم یک گزارش کاملی را از وضعیتی که در آنجا وجود دارد و اتفاقاتی که افتاده با بررسی و آسیب شناسی آماده کند که ان‌شاءالله در صحن مجلس قرائت شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر هم وحشی‌گری‌هایی است که رژیم صهیونیستی دارد که البته ما از این رژیم نباید توقع بیشتر داشته باشیم. کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز امروز هم سکوت کردند و هم پشتیبان رژیم صهیونسیتی هستند. بعضی از کشورهای مرتجع منطقه باید در این رابطه تصمیم‌گیری کنند و اظهار نظر کنند و یک بیانیه‌ای هم دوستان آماده کردند که اگر بشود امضا کنند وفردا بتوتنیم قرائت کنیم.

حاجی بابایی در پایان گفت: از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهش می‌کنم ضمن رصد این موضوع یک گزارش کاملی را از وضعیت و سوالاتی که نمایندگان عزیز اینجا مطرح کردند و سوالات مردم هم است، آماده کنند و ما بتوانیم یا در جلسه غیرعلنی یا به شکل دیگری یک گزارشی را برای نمایندگان آماده کنیم تا کاملاً در جریان قرار بگیرند و بتوانیم پاسخ های لازم را به مردم بدهیم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها