آخرین اخبار
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
توسل به حضرت زهرا (س) | توسل به حضرت فاطمه زهرا برای حل مشکلات و گرفتاری ها
بازدید:۶۴۳
صد آنلاین | اگر گرفتار مصیبت و مشکلات هستید، به حضرت رهرا (س) متوسل شوید. طلب صبر کنید و به آرامش برسید.
کد خبر : ۱۱۴۰۱۴

توسل به ائمه در مصیبت ها و مشکلات از عادات ما مسلمانان است. گویی وقتی به ائمه اطهار متوسل می شویم دل انسان قرص تر می‌شود؛ در این میان مسلمان با توسل به حضرت رقیه،توسل به حضرت عباس (ع)، حضرت ام البنین (س) و سایر امامان و بزرگان دلشان را آرام می‌کنند. . امروز میخواهیم نحوه توسل به حضرت زهرا علیه السلام را برای شما بیان نماییم. با ما همراه باشید.
کارسازترین توسل، توسل به حضرت زهرا (س) است

کارسازترین توسل، توسل به حضرت زهراست. به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان متوسل شوید، ایشان چون مادر ولی وقت ما هستند به فرزندشان می‌فرمایند که پسرم، این شخص به من متوسل شده خواسته‌اش را بده هزار صلوات یا یک ختم قرآن نذر ایشان کن تا گرفتاریت برطرف شود

اگر حاجتی داشتید ۵۳۰ بار این صلوات «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ» را به نام حضرت زهرا(س) در یک مرحله به عنوان ذکر بیان کنید.
متن دعای توسل به حضرت زهرا (س)

در این بخش دعا شفا دعای توسل به حضرت زهرا برای طلب حاجت را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . متن کامل دعای توسل جستن به حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین امام حسن (ع) برای درخواست و طلب حاجت و شفاعت این بزرگواران در نزد خداوند به شرح زیر است:

يا فاطِمَةُ الزَّهْراءُ ، يَا بِنْتَ مُحَمَّدٍ ، يَا قُرَّةَ عَيْنِ الرَّسُولِ ، يَا سَيِّدَتَنا وَمَوْلاتَنا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكِ إِلَى اللّٰهِ وَقَدَّمْناكِ بَيْنَ يَدَيْ حاجاتِنا ، يَا وَجِيهَةً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعِي لَنا عِنْدَ اللّٰهِ يَا أَبا مُحَمَّدٍ ، يَا حَسَنَ بْنَ عَلِيٍّ ، أَيُّهَا الْمُجْتَبىٰ ، يَا ابْنَ رَسُولِ اللّٰهِ ، يَا حُجَّةَ اللّٰهِ عَلىٰ خَلْقِهِ ، يَا سَيِّدَنا وَمَوْلانا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ إِلَى اللّٰهِ وَقَدَّمْناكَ بَيْنَ يَدَيْ حاجاتِنا ، يَا وَجِيهاً عِنْدَ اللّٰهِ اشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّٰهِ

ترجمه فارسی دعای مذکور :

ای فاطمه زهرا، ای دختر دلبند محمّد، ای نور چشم رسول خدا، ای سرور و بانوی ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطه قرار دادیم و به‌سوی خدا به تو توسّل جستیم و تو را پیش روی حاجاتمان نهادیم، ای آبرومند نزد خدا، برای ما نزد خدا شفاعت کن ای ابا محمّد، ای حسن بن علی‌، ای برگزیده‌، ای فرزند فرستاده خدا، ای حجّت خدا بر بندگان، ای آقا و مولای ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطه قرار دادیم و به‌سوی خدا به تو توسّل جستیم و تو را پیش روی حاجاتمان نهادیم، ای آبرومند نزد خدا، برای ما نزد خدا شفاعت کن


توسل به حضرت زهرا (س) با ذکر صلوات

یکی از ختوم مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمهٔ زهرا(سلام الله علیها) است. صلواتی که پیامبر اکرم (ص) نیز به آن سفارش بسیار فرموده اند. در این بخش از دین و مذهب نمناک، اشاره ای خواهیم داشت به فضیلت صلوات حضرت فاطمه (س) و روش ختم این صلوات خاصه که برای حاجت فوری بسیار خوانده می شود.

متن صلوات حضرت زهرا برای حاجت به شرح زیر است:

اللّهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ.

در این مقاله متن کامل دعای حضرت فاطمه برای بخت‌گشایی را آورده‌ایم. همچنین علاوه بر این دعا از حضرت زهرا (س) دو حرز نیز نقل شده‌است که به گفته برخی برای ازدواج توصیه شده‌اند، آن‌ها نیز در این مطلب آورده شده‌است و در نهایت نیز معتبرترین دعا برای بخت گشایی را معرفی کرده ایم.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها