۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
کلاهبرداران ۴۲۰ میلیاردی سابقه‌دار در غرب تهران دستگیر شدند
بازدید:۱۴۳
صد آنلاین | جانشین انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۴ کلاهبردار که با شیوه جعل اسناد رسمی دولتی و جعل هویت افراد و غصب عناوین دولتی به کلاهبرداری ۴۲۰ میلیارد ریالی اقدام کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۱۱۳۹۴۳

 به گزارش صد آنلاین، سردار مهدی کرمی با اشاره به تلاش عوامل انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش، گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده در خصوص فروش مال غیر و کلاهبرداری به شیوه جعل اسناد رسمی دولتی و جعل هویت افراد و غصب عناوین دولتی و استفاده از اسناد جعلی جهت تطمیع و فریب افراد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که متهمان در قالب یک باند ابتدا چندین قطعه زمین را به‌صورت حواله‌ای خرید و فروش و جعل کرده و سپس اموال به دست آورده ناشی از کلاهبرداری را در قالب تهاتر با ملک و زمین و سنگ ساختمانی جابه‌جا می‌کردند که پس از بررسی‌ها مشخص شد ۴۲۰ میلیارد ریال که در کلاهبرداری‌ها به‌دست‌آمده در بین کلاهبرداران تقسیم شده است.

سردار کرمی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و پلیسی یکی از متهمان را که در جعل اسناد اولیه قطعات نقش داشت را در داخل یک باشگاه اسب‌سواری در شهریار دستگیر و با اعتراف فرد کلاهبردار ۲ همدست دیگر وی در شهرستان کلاردشت و متهم دیگری در داخل دفتر وکالتی در تهران دستگیر شدند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

مهر

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها