آخرین اخبار
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر:

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی ملت ایران در برابر دشمن است

بازدید:۲۲۲
سرهنگ «مهدی‌نژاد» گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی است.
کد خبر : ۱۱۳۵۱۰

سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی است.

وی افزود: این هفته فرصتی است تا به رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام ادای احترام کنیم و ارزش‌های والای دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.


این مسئول، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان و تبیین جایگاه والای شهدا در فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی را از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: همچنین، تقویت روحیه خودباوری و مقاومت؛ یادآوری پیروزی‌های رزمندگان در برابر دشمن بعثی، به منظور تقویت روحیه خودباوری و مقاومت در برابر تهدیدات و چالش‌های پیش رو و حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس؛ حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، مانند وحدت، همدلی، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به نسل‌های آینده از دیگر اهداف به شمار می‌آید.

 

 

سرهنگ مهدی‌نژاد اضافه کرد: نشان دادن اقتدار و عظمت نظام اسلامی؛ نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی و توانمندی‌های دفاعی کشور در برابر هرگونه تهدید خارجی و تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا: تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا به عنوان الگو‌های ارزشمند برای جامعه نیز از دیگر اهداف محسوب می‌شود.

 

 

وی ضمن برشمردن برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پدافند هوایی بابلسر گفت: برگزاری صبحگاه عمومی، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی و... از جمله برنامه‌ها برای تحقق این اهداف خواهد بود.

 

این مسئول هفته دفاع مقدس را فرصتی برای افتخار به گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده دانست تا با الگوگیری از شهدا، راه پیشرفت و تعالی کشور را هموار سازیم.

انتهای پیام/21111

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها