آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
رضایت گاریدو از نقل و انتقالات پرسپولیس
بازدید:۱۹۷
صد آنلاین | سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
کد خبر : ۱۱۳۴۱۴

به گزارش صد آنلاین، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اولین موضوع این است که فردا بازی مهمی در پیش داریم. هدف‌مان کسب ۳ امتیاز است. متوجه هستیم که جمع کردن ۳ امتیازها در شروع لیگ مهم است. این موضوع واضح است که باید ۳ امتیاز را بگیریم و می‌دانیم که هفته آخر است که درباره جام صحبت می‌شود، بنابرین بهتر است هر هفته درباره هر بازی صحبت کنیم. ما باید بدانیم هر بازی باید برای‌مان مهم باشد.


وی در مورد اینکه علی علیپور نتوانسته انتظارات را در خط حمله پرسپولیس برآورده کند، تصریح کرد: معمولا نظرات مختلفی وجود دارد و هر فردی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. افرادی حرفه‌ای کنار ما هستند و بازی‌ها را تحلیل می‌کنند و تصمیماتی می‌گیرند که فکر می‌کنند برای تیم خوب است. ما باید اجازه دهیم آنها کارشان را انجام دهند. باید مدیریت کنیم تا بازیکنان خوبی در برخی از پست‌ها داشته باشیم. وقتی زمان به بازیکنی داده می‌شود، یعنی در بهترین سطح خود قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار فردای تیمش برابر آلومینیوم خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیمی است که خوب دفاع می‌کند و برای ما سخت است به آنها گل بزنیم. ما نیاز داریم بازیکنان ما در فاز هجومی شرکت کنند، چون واقف هستیم که تیم حریف در خط دفاعی خوب کار می‌کند. باید بدانیم چطور بازی کنیم. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و در همه دیدارها اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست اما اهمیت موضوع اینجاست که ۳ امتیاز را بگیریم

گاریدو در خصوص اینکه در دیدارهای اخیر از ترکیب‌های مختلفی استفاده کرده است، گفت: در حال حاضر باید تمرکزمان روی پیروزی در دیدار فردا باشد. در پروسه‌ای قرار داریم که بهترین فوتبال‌مان را به نمایش می‌گذاریم و در هر بازی بهترین فوتبال‌مان را انجام می‌دهیم. با بردی که فردا به دست می‌آوریم به اعتماد به نفس بیشتری می‌رسیم. مطمئنا اگر فردا برنده باشیم، اهمیت زیادی خواهد داشت. باید روی بازی تمرکز کنیم و سختی‌ها را بدانیم و بهترین سطح‌مان را در زمین به اجرا بگذاریم. بازی‌های زیادی در پیش داریم و دقیقا به همین دلیل است که از نفرات متعددی استفاده می‌کنیم. باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که انگیزه زیادی داشته باشند. بازیکنانی باید داخل زمین بروند که از نظر ذهنی نیز آماده باشند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها