۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
آدم ربایی وحشت آور در اسفراین/ مرد گروگانگیر زمینگیر شد
بازدید:۸۰
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ازدستگیری متهم به آدم ربایی کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر : ۱۱۳۲۱۷

 به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبربیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اقدام به ربایش یکی از شهروندان اسفراینی که با مداخله همسایگان نجات یافته است ،بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد متهم با تهدید و ارعاب شهروند اسفراینی را سوار خودرو نموده که با مداخله همسایگان از ربایش نجات یافته است که متهم بلافاصله از محل متواری گردیده است.

وی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته موفق به شناسائی متهم کمتر از 12 ساعت شدند، عنوان داشت : ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر  و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شد ،خاطرنشان کرد : پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهد موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شدند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها