آخرین اخبار
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
شبیخون پلیس به باند زورگیران خشن در شهرری
بازدید:۷۴۱
صد آنلاین | باند 4 نفره سرقت به عنف توسط پلیس آگاهی شهرستان ری دستگیر شد.
کد خبر : ۱۱۲۶۶۰

 به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری، گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت تلفن همراه و وجه نقد به شیوه زورگیری در محدوده "شهرری" و ارجاع  پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:  با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در 24 شهریور ماه امسال مخفیگاه متهمان در محدوده "شهرستان ری" شناسایی شد  و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه  بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهمان طی یک عملیات منسجم و پلیسی علیرغم فرار 2 نفر از سارقان، عوامل پلیس آگاهی موفق به دستگیری تمام اعضای باند (هر 4 سارق) شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان 27 الی 35 ساله که دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشد . متهمان که در پی جوئی های اولیه  منکر ارتکاب جرمی بودند اما  در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به 7 فقره سرقت به عنف معترف وطی هماهنگی های لازم با مراجع قضائی جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می نمایند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب ننمایند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها