آخرین اخبار
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
گاریدو سینا اسدبیگی را نمی خواهد؟
بازدید:۱۱۷
صد آنلاین | خوان کارلوس گاریدو به باشگاه پرسپولیس در ماجرای جذب سعید مهری اختیار تام داد.
کد خبر : ۱۱۱۱۳۷

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس که با سعید مهری به توافق رسیده، به دنبال فسخ قرارداد سینا اسدبیگی است و این بازیکن را از حضور تمرینات هم منع کرده است. البته که فسخ یک‌طرفه قرارداد سینا اسدبیگی برای سرخ‌پوشان می‌تواند دردسرساز شود و باید دید سرانجام جدایی این هافبک باتجربه در چه شرایطی رقم خواهد خورد.


این درحالی است که اسدبیگی در دو بازی گذشته مهره فیکس پرسپولیس بوده و گاریدو هم از عملکرد او ناراضی نبوده است. کنار گذاشتن اسدبیگی با نظر مستقیم گاریدو نبوده و مدیران پرسپولیس اصرار به فسخ قرارداد او دارند.

بعد از اینکه اسدبیگی حاضر به جدایی و فسخ توافقی نشد، مدیران پرسپولیس از حضور این بازیکن در تمرینات جلوگیری کردند. سینا به دوستان نزدیکش گفته کاش باشگاه اگر من را نمی خواست، همان ابتدای نقل و انتقالات این موضوع را به من می گفت.

مدیران پرسپولیس به گاریدو اعلام کردند سعید مهری بازیکنی ملی پوش است و کیفیت فنی مناسب دارد. آن ها از سرمربی اسپانیایی خواستند که اسدبیگی را مازاد کند و مهری به ترکیب تیم اضافه شود. با این حال گاریدو، این موضوع را به عهده باشگاه گذاشت و اعلام کرد مخالفتی با جدایی اسدبیگی و جذب مهری ندارد.   

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها