آخرین اخبار
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
با این دعاها نزد خانواده شوهر عزیز شوید
بازدید:۲۷۷
صد آنلاین | اکثر خانمها دوست دارند در نزد خانواده شوهر خصوصا مادرشوهر محبوب باشند، اما اغلب با مشکل مواجه هستند، ولی نگران نباشید. در این مطلب از سایت صد آنلاین دعاها و ذکرهایی برای محبوب شدن عروس نزد خانواده شوهر گردآوری کرده ایم. پس تا پایان همراه ما باشید.
کد خبر : ۱۰۶۷۷۰

به گزارش صد آنلاین، دعا برای عزیز شدن نزد شوهر در بین خانم ها بسیار کاربردی بوده و به آن ها کمک می کند نزد همسرشان محبوبیت ویژه ای بدست بیاورند. از مجموعه دعا برای عزیز شدن نزد شوهر می توان به دعاهای زیر اشاره کرد .

 


دعای عزیز شدن پیش شوهر و محبوب شدن نزد خانواده همسر

برقراری ارتباط با خانواده همسر آسان نیست زیرا ممکن است آنها تفاوت فرهنگی ومذهبی و عقیدتی با ما داشته باشند؛ به همین خاطر در ازدواج، نقش خانواده بسیار پر رنگ است. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و مشکلاتی با خانواده همسرتان دارید، رفتار خود را بررسی کنید و بعد از آن برای عزیز شدن نزد خانواده همسر دعاهایی که در این بخش از دین و مذهب نمناک آورده ایم، بخوانید تا نزد آنها محبوب گردید.

 


ختم سوره طه و عزیز شدن نزد خانواده شوهر
برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر و افزایش محبت بین زوجین ختم سوره طه بسیار توصیه شده است. خانم ها می توانند برای عزیز شدن نزد شوهر و خانواده شوهرشان هر روز با وضو و نیت، هنگام غروب آفتاب سوره طه را بخوانند.

دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ وَ الْمَلائِکَهُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ قَائِما بِالْقِسْطِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ إِنَّ

الدِّینَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ وَ أَنَا الْعَبْدُ الضَّعِیفُ الْمُذْنِبُ الْعَاصِی الْمُحْتَاجُ الْحَقِیرُ أَشْهَدُ لِمُنْعِمِی وَ

خَالِقِی وَ رَازِقِی وَ مُکْرِمِی کَمَا شَهِدَ لِذَاتِهِ وَ شَهِدَتْ لَهُ الْمَلائِکَهُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ مِنْ عِبَادِهِ بِأَنَّهُ

لا إِلَهَ إِلا هُوَ ذُو النِّعَمِ وَ الْإِحْسَانِ وَ الْکَرَمِ وَ الامْتِنَانِ قَادِرٌ أَزَلِیٌّ عَالِمٌ أَبَدِیٌّ حَیٌّ أَحَدِیٌّ مَوْجُودٌ سَرْمَدِیٌّ ، سَمِیعٌ بَصِیرٌ ( فراز اول دعای عدیله در مفاتیح الجنان)

خواندن برخی از دعاها در زندگی اثرگذار است. اگر می خواهید نزد خانواده شوهرتان محبوب و عزیز باشید، روزی ۲۵ مرتبه دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر را بخوانید تا به امید خداوند نزد خانواده همسر محبوب شوید.
« یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ »

ختم سوره الضحی برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر سریع الاثر

برای اینکه خانمی نزد شوهرش عزیز و با ارزش شود باید دعا برای عزیز شدن نزد شوهر که در زیر آمده است را ۱۱ مرتبه بخواند و به یک لیوان آب فوت کند و آب را به شوهرش بدهد تا دعا برای عزیز شدن نزد شوهر اثر کند و محبوب وی گردد. این دعا به جلوگیری از خیانت مرد به زن نیز کمک خواهد کرد.
« بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَ اللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَ لَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَ وَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ »

یکی از مجرب ترین اذکار ذکر یا ودود است و در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر نیز بسیار کاربردی است. در دعا برای عزیز شدن نزد شوهر با ذکر بایستی هر روز به مدت ۱۰ روز ۱۰۲۱ مرتبه بگویید: « یا ودود ». امید است که این ذکر اثر کرده و با تسخیر قلب شوهر نزد وی عزیز شوید.

 

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر با میوه های بهشتی
برای عزیز شدن نزد خانواده همسر می توانید ظرفی از میوه های بهشتی تهیه کنید و دعای زیر را بخوانید و میوه ها را به خانواده شوهر خود بخورانید تا نزد آنها عزیز و گرامی شوید.

« عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم »

دعای افزایش محبت همسر در حد عشق
اگر می خواهید نزد خانواده همسرتان و نزد همسر عزیز شوید، هر روز قبل از این با کسی حرف بزنید ۶۰۰ بار بسم الله الرحمن الرحیم بگویید.

دعای عزیز شدن نزد همه
خواندن دعای عزیز شدن نزد همه سبب می شود مهر و محبت شما به دل همه افراد مرتبط با شما بیفتد و محبوب گردید. پس اگر خواهان محبوبیت نزد همه هستید، بعد از هر نماز یومیه ۳ مرتبه دعای عزیز شدن نزد همه را بخوانید.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ »

 

دعا برای عزیز شدن نزد شخص خاص و جلب محبت او

زمان عروج ماه، روز پنج شنبه یا روز جمعه، در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببندید و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی راتا هو العلی العظیم بخوانید، سپس ۱۰۱۰ مرتبه یا بارِی بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باش، وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو :مطیع من شو

 

این عمل را ۱۵ روز انجام بدهید و چنانچه بر آب یا خوراکی بدمید و به او رسانید تا بخورد فرمان بردار خواهد شد.

 

همچنین برای جلب محبت عمل بر شیرینی مانند قند یا شکر یا ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا مطلوب بخورد و همین خاصیت بری یا وَدُوُدُ و یا دایِمُ نیز می باشد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها