آخرین اخبار
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
ما یک تیم آسیایی هستیم و امسال هم شانس خوبی داشتیم

دم بازیکنان و کادر فنی استقلال گرم!

بازدید:۱۲۱۰
صدآنلاین | فتح الله زاده زمان کافی برای حرکت مثبت جهت رفع این مشکل را در اختیار داشت. از مدت‌ها قبل زمان سررسید این مهلت مشخص بود.
کد خبر : ۱۰۵۰۷

به گزارش " ورزش سه"، حذف ناباورانه استقلال از لیگ قهرمانان و البته حواشی بزرگ رخ داده در باشگاه بهانه‌ای شد تا با بهتاش فریبا گفت‌وگویی کنیم. این پیشکسوت خوشنام استقلال که سعی می‌کند احترام مدیران فعلی را نگه دارد، حرف‌هایش را از حذف تیم از لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند و می‌گوید: استقلال در آسیا جزو تیم‌های مدعی است و همه روی این تیم حساب می‌کنند. باشگاهای دیگری در آسیا وجود دارند که سه یا چهار بار فاتح این جام شدند اما ما هم چهار بار فینالیست و دو بار هم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم. حذف استقلال برای ما پیشکسوتان این باشگاه بسیار دردناک است. واقعا هواداران حق دارند که انتقاد شدیدی نسبت به این موضوع داشته باشند. آقای فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر عنوان کردند که ده درصد شانس حضور در لیگ قهرمانان را داریم، حالا باید منتظر واکنش afc باشیم، اما من فکر می‌کنم استقلال از این تورنمت حذف شد و این اتفاق بسیار بدی است. تیم فصل جاری می‌توانست در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، امیدوار بودیم که در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال بتواند حضور موفقی داشته باشد. به هر حال امیدواریم ده درصد شانسی که باقی مانده، عملی شود. اما آن چیزی که مشخص است این است که afc با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و مهلت اخد مجوز حرفه‌ای را از قبل تعیین کرده بود.
وی ادامه داد: آن‌طور که ما در رسانه‌ها خواندیم،‌ آقای فتح الله‌زاده برای حل این مشکل تلاش زیادی کرد. اما اگر فرصتی داده باشند، در مدت زمان کوتاه باقی مانده چه کاری می‌توان انجام داد که در یک ماه گذشته نمی‌شد؟‌ به هرحال ترکش این اتفاق دردناک به هواداران، پیشکسوتان و شخصیت بزرگ استقلال اصابت می‌کند.

1489126

فریبا در رابطه با بدهی‌های  استقلال و عملکرد  فتح‌الله زاده اضافه کرد: من فکر می‌کنم فتح الله زاده زمان کافی برای حرکت مثبت جهت رفع این مشکل را در اختیار داشت. از مدت‌ها قبل زمان سررسید این مهلت مشخص بود. همان‌طور که گفته‌ام مدیریت تلاش زیادی کرد و به خیلی از جاها سرکشی کرد که این مشکل حل شود اما آنقدر این باشگاه بدهی دارد که هر روز یک مشکل جدید به وجود می‌آید.‌ الان خارجی‌های تیم طلبکار هستند. ‌واقعا باید از معرفتی که مربیان و بازیکنان خارجی نشان دادند، تشکر کنیم. آن‌طور که خودشان عنوان کردند، چهار ماه است که پولی دریافت نکردند. شاید جوری که آن‌ها هوای باشگاه را داشتند،‌ بازیکنان داخلی نداشتند. اما به هر حال نمی‌شود تا پایان فصل به همین شکل ادامه داد.‌ الان نیز در حساس‌ترین مقطع لیگ حضور داریم‌. من نگران بازی آینده هستم که شرایط به وجود آمده، از نظر روحی و روانی تیم را تحت تاثیر قرار ندهد. من کاری به این موضوع ندارم که قرارداد بازیکنان چقدر است و تا چه اندازه به نسب فصل گذشته افزایش پیدا کرد، به هر حال قرارداد بین دو طرف منعقد شده و باشگاه موظف است که پول بچه‌ها را پرداخت کند.
فریبا یادآور شد: در مواردی هم باید به فتح الله‌زاده حق بدهیم، او نمی‌توانست پول بازیکنان را ندهد‌. ما نزدیک به شرایط باشگاه هستیم، بازیکنان در دو مقطع اعتصاب کردند. آسیا را که از دست دادیم، اگر لیگ و جام حذفی را هم از دست بدهیم که دیگر همه چیز را بر باد دادیم. البته شرایط اصلا خوب نیست اما باز هم دم بچه‌ها و کادر فنی گرم که با حمایت از یکدیگر و تمرین خوب، نتایج فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنند. این موضوع می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ما باشد.

از فریبا درباره برنامه فوتبال برتر و صحبت‌های حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی سوال می‌کنیم که او به نوعی می‌گوید دوست ندارد در این باره صحبت کند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها