آخرین اخبار
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
بازدید:۲۹۷۳
دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری استان تهران گفت: بلیت‌های برگشت اتوبوس‌ تهران- نجف از سمت کشور عراق به زائران فروخته خواهد شد.
کد خبر : ۱۰۴۴۵۴

 قلی زاده دبیر ستاد اربعین اداره کل راهدار‌ی استان تهران  در برنامه روی خط رادیو اقتصاد با بیان اینکه سال‌های گذشته به دلیل تحریم عملیات نوسازی از لحاظ واردات و تولید داخل متوقف شده و با محدودیت تعداد ناوگان مواجه بوده ایم  گفت:  با توجه به کمبود ناوگان و براساس تجربیات سال‌های گذشته  با شرکت‌های عراقی برای تامین ناوگان قرارداد منعقد کردیم که از ناوگان عراقی برای جابه جایی  زائران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه امسال شرایط آب وهوایی گرمتر  است بنابراین برای تسهیل در تردد زائران و کاهش معطلی آنها خط مستقیم برای مسیر تهران- نجف  راه اندازی کرده ایم که امسال حدود ۴۰۰ سرویس از مبدا تهران به نجف ایجاد کرده ایم.

 قلی زاده اظهار کرد: کشور عراق متولی فروش بلیت برگشت است و  شرکت‌های  عراقی با کمی افزایش قیمت بلیت برگشت را از مبدا کربلا به زائران می‌فروشند بنابراین در تهران تنها بلیت مسیر‌های رفت به زائران فروخته می‌شود، فروش بلیت مسیر تهران- نجف تنها به صورت اینترنتی و از طریق سکو‌های اینترنتی به فروش خواهد رفت و مسافران می‌توانند با انتخاب تاریخ به صورت ریالی اقدام به فروش بلیت کنند.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه وشهرسازی استان تهران بیان کرد:  فروش بلیت بازگشت زائران با توجه به آنکه نرخ دینار افزایش می‌یابد متفاوت‌تر از  ایران است و با توجه به آنکه اتوبوس‌های عراقی باید به ایران بازگردند بنابراین مسافران برای برگشت بلیت را باید از کربلا خریداری کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها