آخرین اخبار
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

جریانی به دنبال واتیکان شدن مشهد هستند

بازدید:۲۷۹
شاد گفت: در سال‌های نه چندان دور، تفکری در مدیریت شهری و رسانه شهرداری شکل گرفته بود که باور داشت مشهد مقدس نداریم و اگر هم داریم، کلانشهر مشهد مقدس نداریم، ولی اتفاق عمیق و جدی، حاکم شدن تفکر واتیکان شدن مشهد بود؛ این تفکر همچنان زنده و درحال حاضر شبکه انسانی و مدیریتی خود را برای روز مبادا تقویت می‌کند.
کد خبر : ۱۰۳۷۸۵

 «مهدی شاد» رئیس سازمان بسیج رسانه استان خراسان رضوی که به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار مهمان جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد بود، اظهار داشت: طی سه سال اخیر شاهد حرکت رسانه‌ای و ارتباط‌گیری مثبت این حوزه در مدیریت شهری با افکار عمومی هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از مجموع اقدامات شورای اسلامی شهر و هیئت رئیسه این شورا طی سه سال اخیر و آرزوی، گفت: شورای ششم به نیکی شعار مشهدالرضا (ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت را انتخاب کرده و برکت حاصل نقش امام‌رضا (ع) و اثر این امام همام است.


رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه در سال‌های نه چندان دور، تفکری در مدیریت شهری و رسانه شهرداری شکل گرفته بود که باور داشت «مشهد مقدس» نداریم و اگر هم داریم، «کلانشهر مشهد مقدس» نداریم، افزود: از سوی دیگر، در یک اقدام سطحی، شاهد تبدیل تابلو‌های «زائر» به «مسافر» بودیم ولی اتفاق عمیق و جدی، حاکم شدن تفکر واتیکان شدن مشهد بود؛ این تفکر همچنان زنده و درحال حاضر شبکه انسانی و مدیریتی خود را برای روز مبادا تقویت می‌کند.

وی تصریح کرد: نسبت به دوره ششم مدیریت شهری مشهد مقدس، بسیار امیدوار هستیم و از عملکرد این دوره قدردانی می‌کنیم. امانتی بی‌نظیر به نام نقش و اثر و هویت مشهدالرضا (ع) به دست ما سپرده شده است، در گام نخست باید در جهت تثبیت هویت رضوی در این شهر گام برداریم و سپس با کنشگری فراملی و راهبردی مشهد اهداف خود را دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: با همین منطق، تثبیت هویت رضوی و کنشگری فراملی مدیریت شهری را شاهد بوده‌ایم و امروز شهرداری مشهد با حمایت شورای شهر، تبدیل به هاب دیپلماسی شده است.

شاد بیان داشت: زمانی که حضور هیات مدیریت شهری مشهد در اجلاس اتحادیه بریکس پلاس را دیدیم، افتخار کردیم و ابتکار شهرداری در برگزاری حوزه شانگهای نیز شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: تثبیت هویت رضوی و کمک به انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف مدنظر، ضروری است و اگر شهرداری مشهد و حمایت‌های شورای شهر نبود، رویداد خورشید به دنیا مخابره نمی‌شد.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها