آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
بازدید:۲۵۵۱
خواست‌خدایی گفت: ماهیت شهری مثل خرمشهر با دفاع مقدس پیوند خورده و همه ما در هر جایگاهی موظف‌ایم که در این حوزه راهبردهایی نوین و اساسی داشته باشیم تا نسل جوان امروز را به عنوان مخاطب اصلی فرهنگ دفاع مقدس از دست ندهیم.
کد خبر : ۱۰۳۵۶۷

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان صبح امروز با حضور در دفتر «مسعود خواست‌خدایی» معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با وی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر ضرورت تقویت محتوایی و بازسازی موزه دفاع مقدس خرمشهر به عنوان اولین موزه جنگ در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: محتوای غنی، ساده اما تاثیرگذار در این موزه را در هیچ جای کشور نمی‌توان پیدا کرد.

سردار مرادحاجتی گفت: این مرکز به عنوان پربازدترین نقطه گردشگر پذیر خرمشهر باید در ابعاد مختلف تقویت شود تا مخاطب در بازدیدهای مختلف از آن دچار تکرار و یا خستگی نشود.

فرماندار خرمشهر نیز از آمادگی جهت هرگونه همکاری با این موزه خبر داد و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر شناسنامه هویتی این شهر مقاوم است.

وی یادآور شد: ماهیت شهری مثل خرمشهر با دفاع مقدس پیوند خورده و همه ما در هر جایگاهی موظف‌ایم که در این حوزه راهبردهایی نوین و اساسی داشته باشیم تا نسل جوان امروز را به عنوان مخاطب اصلی فرهنگ دفاع مقدس از دست ندهیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها