آخرین اخبار
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
بازدید:۲۳۴۴
عبدالحمید قدیریان، هنرمند پیشکسوت حوزه هنرهای تجسمی در پی به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، دلنوشته خود را در اختیار سرویس هنرهای تجسمی خبرگزاری هنرآنلاین قرار داد.
کد خبر : ۱۰۲۹۱۴

این هنرمند در این پیام نوشت : به جبهه مقاومت تسلیت می‌گویم. شهید هنیه نیروی ارزنده، خوب و فعالی بودند. طبیعتا از دست دادن ایشان ضایعه‌ی بزرگی برای جبهه‌ی مقاومت خواهد بود. به رهبر انقلاب، مردم غزه و فلسطین تسلیت می‌گویم. آنچه که در این سال‌ها کاملا مشهود است این است که این اتفاقات این نوع حرکات مذبوحانه، با وجود آنکه جبهه‌ی مقاومت را عزادار می‌کند، اما عزم‌شان را هم در مسیر اهداف پیش رو بیشتر می‌کند.

 

 

افرادی که داعیه‌ی گفت‌وگو دارند، این اتفاقات می‌تواند ذهنشان را نسبت به مسائل آگاه سازد. دشمن بی‌رحم و نامرد است. دشمن هدفمند و قوی عمل می‌کند. این نوع اتفاقات یادآوری می‌کند که نباید دشمن را دست کم بگیریم. مخصوصا در خصوص ترور. تاریخ نشان داده که در ترور سابقه‌ی زیادی دارند.

 

 

هر چند این ترور برای آنها پیروزی به همراه نخواهد داشت. واقعیت این است که از زمان حمله یمن به تلاویو، که باعث بهم ریختگی و ترس مردم اسرائیل شد، امکان عکس‌العمل دشمن وجود داشت. این چند ترور که در اوج نامردی اما بی‌شک با قدرت انجام شد، نشان از این دارد که ضربه‌ای که از یمن خوردند، بسیار آزارشان داده و به نوعی این  را می‌توان عکس‌العمل دانست.

 

 

دل نوشته عبدالحمید قدیریان برای شهادت اسماعیل هنیه

 

واقعیت این است که ما به سرعت در حال نزدیک شدن به جنگ با اسرائیل هستیم. هم مردم و هم دولت‌مردان باید آماده باشند. به هیچ عنوان نمی‌شود با این وحشیِ خونخواری که در منطقه وجود دارد، هم‌زیستی کرد. طبیعتا دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد تا این غده‌ی سرطانی ورچیده شود.

به جای فرورفتن در خود، باید با تحلیل درست به سمت جبران ضعف‌ها و قدرت‌بخشی اراده‌مان پیش برویم. به این شکل می‌توانیم با قدرت در مقابل دشمن خدا بایستیم و ان‌شاءالله از بین‌شان ببریم.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها