آخرین اخبار
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
همکاری زن ایرانی و مرد خارجی برای موبایل‌قاپی در تهران
بازدید:۱۸۳
صد انلاین | سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌قاپ خارجی که با همکاری یک زن ایرانی سرقت می‌کردند، خبر داد.
کد خبر : ۱۰۲۳۴۲

 

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ حسین مافی گفت: در پی چند فقره موبایل‌قاپی از عابران پیاده  و دریافت شکایت رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری 117 جوادیه  قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران کلانتری در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی دریافتند سرقت تلفن همراه توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی و وقوع چندین فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد مشخص شد که راکب موتورسیکلت یکی از اتباع کشورهای همسایه است که با همکاری یک زن ایرانی سرقت‌ها را مرتکب  شده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در ادامه اکیپی از ماموران گشت‌زنی‌های هدفمند را آغاز کردند و در نهایت موفق شدند  متهمان را هنگام پرسه‌زنی مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرکلانتر هفتم  پلیس پیشگیری تهران  در ادامه گفت: از متهمان 50 میلیون ریال کشف شد و متهمان اظهار کردند این پول را از فروش تلفن همراه مسروقه تحصیل کرده‌اند.

وی عنوان کرد: متهمان در پی‌جوئی‌های انتظامی به 10 فقره جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر معترف شدند و با صدور قرار قانونی از مراجع قضائی، جهت شناسایی مالخر  و شناسایی شاکیان در اختیار ماموران کلانتری  قرار گرفتند.

ایرنا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها