آخرین اخبار
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
بازدید:۷۳۹
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما در استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم، گفت: باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال جاری باشیم.
کد خبر : ۱۰۲۰۸

 سیدرضا تقوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به ملت شریف ایران، گفت: سال مهار تورم و رشد تولید را با جدیت و وحدت پیگیر باشیم تا از این رهگذر مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم، اگرچه با توجه به منابع گرانقدر طبیعی و نیروهای ارزشمند انسانی می توانیم از گرانی و تورم عبور کنیم.

 

 

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در موارد مختلف به ویژه استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم لذا باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال آینده بود و وزارتخانه های نفت و صمت باید بخاری ها را استانداردسازی کنند.

 

 

وی افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند لذا شرکت های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

انتهای پیام/5554444

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها