آخرین اخبار
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
کشف بیش از 3 میلیون قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز
بازدید:۲۹۲
صد انلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری یک توزیع کننده انواع داروهای قاچاق و غیر مجاز و کشف 3 میلیون و 986 هزار قلم دارو به ارزش 100 میلیارد ریال خبرداد.
کد خبر : ۱۰۱۰۵۸

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری بیان  داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران، در تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از دلالان بازار داروهای قاچاق را  در حکیمیه تهران شناسایی کنند.

 

 

کشف بیش از 3 میلیون قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز

 

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت،  مالک داروخانه در ابتدا  مقادیر فراوانی داروهای قاچاق و غیر مجاز را در  شهرهای اطراف تهران دپو  و سپس با انتقال این داروها به  یک انبار مجتمع تجاری  در حکیمیه تهران ، آنها را در به فروش می رساند.

 سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس از محل مذکور بازدید و تعداد 3 میلیون و 986 هزار قلم دارو  غیر مجاز و قاچاق که در سامانه های وزارت بهداشت ثبت نشده بود کشف کردند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 100 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی تاکید کرد:  داروهای غیر مجاز و قاچاق به علت  تهیه و توزیع از مبادی غیر مجاز از سلامت مکفی برخودار نمی باشند و استفاده از این دارو ها ، موجب ورود ضرر های جسمانی  خواهدشد. 

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد،   در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

 

مهر

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها