آخرین اخبار
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
دمای هوای تهران از ۳۹ درجه بالاتر می‌رود
بازدید:۲۱۲
صد انلاین | کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرمای بیشتر از ۳۹ درجه برای تهران در روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر : ۱۰۰۸۶۲

به گزارش صد آنلاین،   فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۳ مردادماه گفت: امروز در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان بارش پراکنده باران، گاهی رگبار رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 

دمای هوای تهران از ۳۹ درجه بالاتر می‌رود



وی در ادامه توضیح داد: این بارش‌ها کماکان تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

گودرزی افزود: تا ۵ روز آینده در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد‌های شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که ممکن است منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شود.

کارشناس هواشناسی افزود: تا اوایل هفته آتی به جز استان‌های ساحلی دریای خزر روند تدریجی افزایش دما به‌ویژه برای بخش‌های مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز رخ خواهد داد.

وی در ادامه تصریح کرد: آب‌های جنوب کشور نیز تا اوایل هفته آتی و آب‌های دریای خزر هم در روز‌های پنجشنبه و جمعه مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز توضیح داد: تهران نیز برای امروز بعدازظهر وزش باد را خواهد داشت و بیشینه دمای تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید و این در حالی است که هوای تهران در روز‌های آتی گرم‌تر خواهد شد.

مهر

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها