آخرین اخبار
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
بازدید:۷۷۲
صد انلاین | سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با ایجاد درگیری، خودروی پژو 207 را سرقت کرده بود، خبر داد.
کد خبر : ۹۹۹۵۱

سرقت خودرو با راه انداختن دعوای صوری

 
 

 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ محمد افشار توضیح داد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های 110 و اعلام سرقت خودرو پژو 207 در جاده سولقان، عوامل کلانتری 142 کن برای بررسی موضوع به محل اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند سارقان اقدام به درگیری صوری با راننده خودروی پژو 207 کردند و یک نفر از آنها بلافاصله خودرو را سرقت کرد و از محل متواری شد و دو نفر نیز با خودروی خود از محل متواری شدند.

 

 

 

 

وی افزود: ماموران بلافاصله با ایجاد ترافیک صوری و اجرای طرح مهار در میدان بهاران، مشاهده کردند سارق با خودروی مسروقه با سرعت بالا با قصد تخریب به سمت ماموران و خودرو کلانتری رفت و از آنجا متواری شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس با دادن فرمان ایست و در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن خودرو شدند و متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: با انتقال متهم و خودرو به کلانتری، متهم به سرقت خود اعتراف کرد و اظهار داشت که با یک دستگاه خودرو پراید به همراه دو نفر از همدستان خود به سولقان رفته و با ایجاد یک دعوای صوری با مالک خودرو 207، حین درگیری اقدام به سرقت کردند و با زیر گرفتن شهروندان از محل گریختند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: تعدادی از شکات که مجروح شده‌اند به بیمارستان منتقل شدند و شناسایی دیگر شکات و جرائم احتمالی و دستگیری همدستان این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

ایرنا
 
 
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها