آخرین اخبار
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
۳ وام فوری غیرحضوری ۵۰ ،۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی | وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود را از دست ندهید
بازدید:۱۳۳
شرایط دریافت ۳ وام برای ۵۰ ، ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی برای متقاضیان وام فوری چیست؟
کد خبر : ۹۹۰۰۲

مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 

 

 مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در این مجموعه می‌‌توانند از تسهیلات طرح «اطلسی» بهره ببرند. سقف وام این طرح ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 


به نقل از رده، افرادی که خواهان دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی طرح اطلسی بانک سینا هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه از مدت زمان تشکیل حساب آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته و اعتبار شغلی مورد نظر بانک را هم دارا باشند. پس از دریافت این وام ظرف مدت ۳۶ ماه امکان بازپرداخت اقساط آن وجود دارد.

 

 

لازم به ذکر است افراد با دریافت این وام تنها امکان خرید از انواع کالا و محصولات فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را خواهند داشت و نمی‌توانند برای موارد دیگر به کار ببرند.

 


با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماهه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد.. جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۷۸ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.
بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

 


بانک خصوصی سینا بیست و هشتم اسفندماه ۱۳۸۷ به منظور ارائه خدمات پولی و بانکی آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه خدماتی مانند افتتاح انواع حساب‌ها، تسهیلات، خدمات ارزی، بانکداری شرکتی و خدمات بانکداری الکترونیکی را دارد.

 

 


این بانک به دلیل داشتن مزایایی مانند برخورداری از کارکنان با سرعت زیاد در ارائه خدمات به مشتری، دقت در ارائه خدمات بانکی و درست کاری آن‌ها، برخورداری مجموعه از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیکی، اعتماد به مشتریان و گستردگی شعب آن در نقاط مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 شرایط ثبت نام وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه

مشتریان بانک سپه که به دریافت وام تمایل دارند امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «نگین امید» را دارند. تنها متقاضیان این وام باید میانگین سپرده یک تا ۱۸ ماهه داشته باشند و کارمزد دو درصدی پرداخت کنند. این وام به صورت قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

 


به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه و نیازمند دریافت وام هستند باید بتوانند که اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. این افراد به منظور دریافت تسهیلات نیازمند ضامن رسمی کسر از حقوق هستند. در صورتی که فرد بتواند این ضمانت‌ها را فراهم کند، در صورت واجد شرایط بودن از دیگر بابت‌ها، تسهیلات به وی تعلق خواهد گرفت.

 

 

در صورتی که بانک فرد را برای دریافت تسهیلات واجد شرایط بداند و وام به متقاضی با سقف مشخص شده، کارمزد مذکور و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه تعلق بگیرد، میزان اقساط ماهیانه آن ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به ۳۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

 

 

بانک سپه چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

قدیمی‌ترین بانک کشور، بانک سپه نام دارد که با قدمتی نزدیک به ۱۰۰ سال توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود خدمات زیادی به مشتریان ارائه داده که از جمله آن‌ها بانکداری شخصی و اصناف، بانکداری شرکتی و پایگاه دانش است. این مجموعه به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان انواع تسهیلات را برای گروه‌های مختلف شغلی دارد.

 

 

شرایط ثبت نام وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک سینا با اقساط یک میلیونی

بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

 


به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه وام، تسهیلات لیلیوم را با استفاده از قابلیت اپلیکیشن سینابانک اجرایی کرده است. به گونه‌ای که در هیچ یک از مراحل آن، متقاضیان نیازی به مراجعه به شعب بانک مذکور نداشته و تمامی مراحل انلاین انجام می‌شود. افرادی که به دریافت وام لیلیوم تمایل دارند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی کردن فرآیندهای مشخص شده، به صورت غیرحضوری برای این تسهیلات درخواست بدهند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید میانگین سپرده دو ماهه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان اعلام شده که با سود ۲۳ درصد اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی ۳۶ ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و به منظور ضمانت آن تنها باید سفته ارائه شود. لازم به ذکر است که امضای متقاضی برای گذران مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی خواهد بود.
جمع کل اقساط و سود وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا به چه میزان می‌رسد؟

میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۴۸۶ تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۹۹ تومان خواهد بود. کل سود وام نیز ۱۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۹۹ تومان است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها