آخرین اخبار
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
شورای شهر تهران منافع شهرداری تهران را با ادامه مسئولیت زاکانی به خطر نیاندازد/ سر نخواستن وی دعواست
بازدید:۳۹۵۰
صد آنلاین | حال که انتخابات تمام شده است و دولت منتخب در اوایل مردادماه سکان امور را به دست می گیرد و گزارش عملکرد ضعیف زاکانی در شهرداری تهران و نوع عملکردش در مناظرات مردم تهران را رنجاند جا دارد شورای اسلامی شهر تهران عاقلانه و واقع بینانه تر عمل کند و تغییر شهردار تهران در دستور کار قرار دهد .
کد خبر : ۹۸۸۳۹

 حال که انتخابات تمام شده است و دولت منتخب در اوایل مردادماه سکان امور را به دست می گیرد و گزارش عملکرد ضعیف زاکانی در شهرداری تهران و نوع عملکردش در مناظرات مردم تهران را رنجاند جا دارد شورای اسلامی شهر تهران عاقلانه و واقع بینانه تر عمل کند و تغییر شهردار تهران در دستور کار قرار دهد.

 


یکی از برکات حضور زاکانی در مناظرات ادای جمله ما نمی گذاریم تو رئیس جمهور شوی ( خطاب به پزشکیان ) همین جمله کوتاه کافی بود تا میلیون ها رای به سبد پزشکیان سرازیر شود.

 

زاکانی با تغییرات کمتر از یک سال در خیلی از پست ها در شهرداری تهران عمق راهبردی و عملیاتی را سازمان ها و مناطق شهرداری تهران را از بین برد.

 

مصاحبه های هیجان زده در خصوص ترافیک و گزارشات ضعیف به مردم و نگران کردن مردم از قطع درختان در پارک ها گوشه هایی از عدم اشراف وی به شهرداری تهران است .

 

شورای شهر ششم در آزمون سختی است که با تاکید بر شهردار ماندن زاکانی می تواند شورای هفتم را به راحتی دراختیار اصلاح طلبان و منتقدین دوره ی فعلی قرار دهد .

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها