آخرین اخبار
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
بازدید:۱۶۴۰۷
صد آنلاین | زنی که برای رسیدن به هوس حاضر شد دو کودک خودرا رها کند تا با پسر جوان ازدواج کند .
کد خبر : ۹۸۱۴۸

به گزارش صد آنلاین ،  به نقل از تالاب،زنی که برای رسیدن به هوس حاضر شد دو کودک خودرا رها کند تا با پسر جوان ازدواج کند . این رفتار وی اعتراض های شدیدی را در پی داشت . رسانه‌های دولتی انگلستان در گزارشی اعلام کردند که یک زن جوان بدلیل رهاکردن دو فرزند خردسالش و ازدواج با مردی تونسی لقب «بی‌ عاطفه‌ ترین مادر جهان» را ازآن خود کرده است.

 

 

 

 

 

 

 یکی از روزنامه‌های معتبر انگلستان این زن ۲۶ ساله که «وندی پادوچ» نام دارد، هفته گذشته با رها کردن دو فرزند خردسالش به نام‌های «دیلان» شش ساله و «ناتاشا» هشت ساله با مردی فقیر اهل تونس است، ازدواج کرد و هم‌اکنون لقب «بی‌عاطفه‌ترین مادر دنیا» را ازآن خود کرده است.

 همسر کنونی این مرد که «واج دی جوئینی» نام دارد و ۲۱ ساله است، از این زن هنگامی‌خواستگاری کرد که وی در تونس و برای گذراندن تعطیلات بسر می برد. این مرد از این جوان تقاضای کرد تا برای ادامه زندگی با او ازدواج کرده و دو فرزندش را رها کند.

hjhghfcer

این زن نیز برای این که او را از دست ندهد، به تقاضای وی دو فرزندش را رها کرد و این دو کودک هم اکنون نزد مادربزرگشان به سر میبرند.

بر اساس اعلام این روزنامه‌ تعداد زیادی از خویشاوندان و دوستان این زن جوان اقدام او را ناپسند شمرده و از این که وی یک مرد فقیر تونسی رابه فرزندان خردسالش ترجیح داده است، ناراضی هستند.

 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها