۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
بازدید:۵۴۳
فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۳۰ کیلو و ۱۷۹ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موا مخدر قزوین و تهران بزرگ خبرداد.
کد خبر : ۹۷۹۷

 سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک واحدمسکونی استان تهران توسط ۲ قاچاقچی مواد مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری متهمان، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آنان، هماهنگی های لازم را با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران انجام دادند و در نهایت نیز طی بازرسی از محل شناسایی شده، ۳۰ کیلو و ۱۷۹ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

 

 

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این رابطه، مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/56556

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها