آخرین اخبار
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
بازدید:۴۲۹
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بعدازظهر امروز 2 فقره تصادف در جاده های استان 11 مصدوم و 2 فوتی در صحنه حادثه بر جا گذاشت.
کد خبر : ۹۷۹۰

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: ساعت 17 و 46 دقیقه عصر گزارش یک فقره تصادف در جاده زنجان – ماهنشان به ندای امداد هلال احمر استان اعلام شد. 

 


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات تیرپارک در آزادراه زنجان – تبریز برای امدادرسانی اعزام شدند. 

 


وی گفت: در این سانحه رانندگی خودروی پژو 206 با پژو 405 در کیلومتر 35 جاده زنجان به ماهنشان شاخ به شاخ برخورد کرده و 2 سرنشین از این خودروها در دم جان باخته و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شدند. 

 


آقاجانلو اظهار داشت: در این عملیات پنج نفر از نجاتگران با بیش از 2 ساعت اقدام به رهاسازی فوتی‌ها و مصدومان کرده و یک نفر از فوتی‌ها نیز بر اثر آتش گرفتن خودرو سوخته بود. 

 


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف زنجیره‌ای دیگری در کیلومتر90 آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و ادامه داد: در این سانحه رانندگی زنجیره‌ای یک ستگاه خودروی پژو پارس، رنو و پراید برخورد کرده بود که در این حادثه 9 مصدوم شدند.


وی گفت: برای امدادرسانی به این سانحه رانندگی نیز 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات غزال اعزام شدند. 


آقاجانلو خاطرنشان کرد: 2 نفر از مصدومان این سانحه توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل و مابقی نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

6666333

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها