آخرین اخبار
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
بازدید:۳۸۵
صد انلاین | فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه‌دار دوچرخه و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: دوچرخه‌های سرقتی کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شد.
کد خبر : ۹۷۴۳۹
 

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در ری، با اشاره به دستگیری سارقان دوچرخه‌های شهرری گفت:‌ در روزهای اخیر با اعلام گزارشی از سرقت دوچرخه در یکی از نقاط شهرری، بلافاصله بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس آغاز شد.

 

 

 

وی افزود: با برررسی دقیق مکان سرقت و تکمیل شدن دیگر مراحل تحقیقات پلیسی، سرانجام هویت سارقان مشخص شد و مأموران انتظامی کلانتری 131 شهرری، موفق شدند در یک عملیات ضربتی سارقان را در سطح این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف 2 دستگاه دوچرخه سرقتی از مخفیگاه این سارقان، گفت: در مراحل بازجویی‌های پلیس، در نهایت سارقان مذکور به 15 فقره سرقت دوچرخه از مردم اعتراف کرد 

سرهنگ طرهانی با اشاره به تحویل دوچرخه‌های سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالباختگان، تصریح کرد:‌ متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی، با تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها