آخرین اخبار
۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
بازدید:۱۷۰
صد آنلاین | رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در محور بیرجند - قاین چهار نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر مصدوم شدند.
کد خبر : ۹۷۱۴۳

به گزارش صد آنلاین ، علی‌رغم افزایش خوش‌بینی‌ها درباره احتمال تحقق آتش‌بس در نوار غزه، رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه به حملات خود در کرانه باختری و نوار غزه ادامه داد و شماری از فلسطینیان را ربود و تعداد دیگر از غیرنظامیان را به شهادت رساند.

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری رویترز بر اساس گزارشی مدعی شد که مذاکرات برای تحقق آتش‌بس در نوار غزه به مرحله مهمی رسیده است و خروج ارتش اسرائیل در جریان انجام مذاکرات برای انتقال به مرحله دوم آتش‌بس تضمین شده است.

مهم‌ترین تحولات روز ۲۷۴ طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت ۷ فلسطینی در حمله به خانه‌ای در غزه

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که در حمله هوایی به خانه‌ای در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه، هفت تن به شهادت رسیده‌اند.

۱۰۳ تظاهرات ضدصهیونیستی در ۴۰ شهر مغرب

رسانه‌های مغرب گزارش دادند که در جریان تظاهرات ضدصهیونیستی و در حمایت از مردم فلسطین، ۴۰ شهر این کشور شاهد این تظاهرات بوده است و ۱۰۴ تجمع اعتراضی برگزار شده است.

خروج ارتش اسرائیل از غزه جزو مفاد آتش‌بس است

خبرگزاری رویترز انگلیس گزارش داد که پیشنهاد آتش‌بس در غزه، خروج ارتش اسرائیل در طول مذاکرات برای اجرای مرحله دوم را تضمین می‌کند.

یورش به کرانه باختری و بازداشت فلسطینیان

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه در یورش به روستایی در غرب رام‌الله، چهار تن از جوانان این روستا را ربودند.

 

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها