۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
بازدید:۱۲۳
صد آنلاین | مردی افغان که در کشور خودش بادیگارد است حدود یک سال و نیم پس از قتل هموطنش در تهران دستگیر شد.
کد خبر : ۹۷۰۹۰

اعتراف بادیگارد فراری به قتل مرد بدهکار

 

 

به گزارش صد انلاین ، ماجرای این قتل ساعت چهار صبح ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۱ آغاز شد. آن زمان رهگذری در حال عبور از کنار پمپ بنزینی در شهر ری بود که متوجه صدای ناله‌های مرد جوانی شد. وقتی رهگذر به طرف او رفت، متوجه شد ران پای این جوان به شدت خونریزی دارد و او به سختی نفس می‌کشد. به همین دلیل رهگذر با اورژانس تماس گرفت و جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند اما او ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد.

 

 

 

به این ترتیب، مرگ مرد ۲۲ ساله به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و بررسی‌ها نشان داد یک ضربه به ران پا مرگ او را رقم زده است. در بازرسی بدنی از مقتول، مدارکی که هویت او را برملا کند به‌ دست نیامد. به دستور بازپرس کشیک قتل شهر ری تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل یا عاملان این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و مشخص شد مقتول جوانی افغان‌تبار است. هشت ماه بعد مردی افغان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران گفت: یکی از هم‌ولایتی‌هایم زنگ زد و گفت پسرم را به خاطر بدهی که به او داشته کشته است و اگر من پولی را که پسرم بدهکار بوده است ندهم، مرا هم می‌کشد.

به این ترتیب، هویت مقتول فاش و مشخصات قاتل او برملا شد. این متهم در نهایت طی روزهای اخیر دستگیر شد و در مورد قتل گفت: در افغانستان بادیگارد بودم و مقتول هم همکار من بود. وقتی به ایران آمدم او بدهی ۲۰ میلیونی به من داشت. بارها خواستم طلبم را بدهد اما بهانه می‌آورد. شب آخر از مهمانی بیرون آمدیم و و من با چاقو به پایش زدم تا تنبیه شود، اما باز هم پولم را نداد. برای همین رهایش کردم و بعد فهمیدم مرده است. چون به پولم نرسیده بودم به پدرش زنگ زدم و گفتم پولم را بدهد.

به این ترتیب، تحقیقات از متهمی که آخرین قتل سال ۱۴۰۱ را مرتکب شده است ادامه دارد تا تحقیقات تکمیل شود و او پای میز محاکمه برود.

 
 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها