آخرین اخبار
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
بازدید:۳۶۵
صد آنلاین | مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک و طوفان لحظه‌ای مورد انتظار است.
کد خبر : ۹۶۸۹۸
 

به گزارش صد آنلاین ، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: از امروز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک و طوفان لحظه‌ای مورد انتظار است.

 

 

 

 

 

در این شرایط جوی، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: «تا ظهر شنبه (۱۶ تیرماه) در بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید با احتمال گردوخاک موقت پیش‌بینی می‌شود.»

بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران تا ظهر شنبه (۱۶ تیرماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در نیمه شمالی گاهی افزایش ابر و در بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال گرد و خاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا جمعه (۱۳ تا ۱۵ تیرماه) به دلیل کاهش ناپایداری جو، کاهش نسبی حرکت توده هوای موجود روی استان و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی در نواحی پر تردد شهری به ویژه ازن و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون مورد انتظار است.

 

 

 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها