آخرین اخبار
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
بازدید:۲۴۷
صد آنلاین | رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: عکس برداری از برگه‌های تعرفه رأی و انتشار آن ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
کد خبر : ۹۶۸۸۸

به گزارش صد آنلاین ، عباس کاظمی در آستانه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تأکید بر لزوم حفظ امنیت و امانتداری در فرآیند انتخابات گفت: عکس برداری از برگه‌های تعرفه رأی، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

 

 

 

کاظمی تصریح کرد:  این ممنوعیت به دلیل جلوگیری از خرید و فروش رأی و هرگونه سوءاستفاده بوده و قطعا با همکاری همه مردم به عنوان برگزارکنندگان اصلی انتخابات، روز جمعه شاهد یک رقابت کاملا سالم از سوی هر دو نامزد انتخابات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: حق رأی و انتخابات به عنوان امانتی در دست شهروندان است و حفظ این امانت اهمیت زیادی دارد و از سوی دیگر امنیت و سلامت انتخابات از اولویت‌های اصلی ستاد انتخابات محسوب می شود و هرگونه تلاش برای نقض این اصول با جدیت دنبال شده و هر گونه تخلفی با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد:  این اقدامات به منظور تضمین برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که هر رأی به درستی شمرده شده و از حقوق شهروندان به خوبی محافظت می شود.

کاظمی در ادامه گفت: مانند دور اول انتخابات رای گیری در استان قزوین در ۱٠۸۹ شعبه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح جمعه همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد و مردم می توانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها