آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
گزارش تپش از دامادهایی که خانواده همسرشان را به قتل رساندند

داماد؛ بلای جان خانواده عروس

بازدید:۱۱۴۱
صد انلاین | این روزها دامادها، عاملان جنایت‌های خانوادگی هولناک شده‌اند و از همسرکشی به سمت قتل‌عام خانوادگی رفته‌اند. این قاتلان اغلب مدعی هستند برای پایان‌دادن به دخالت‌ها یا رسیدن به ارثیه مرتکب قتل شده‌اند؛ قتل‌هایی که پایانی جز پشیمانی و چوبه دار ندارد.
کد خبر : ۹۶۶۳۸

 

 
به گزارش صد آنلاین ، برخی دامادها نیز برای این‌که فرجام‌شان چوبه دار نشود، آدمکش‌های میلیاردی را برای اجرای نقشه‌شان اجیر می‌کنند. مانند دامادی که در غرب تهران نقشه قتل مادر و خواهرزنش را اجرا کرد. او با پرداخت چهار میلیارد تومان به سه نفر از آنها خواست نقشه را اجرا کنند که دو نفر از قاتلان اجیرشده وارد خانه شده ومادر ودختر راخفه کردند.در حالی که به نظر می‌رسد انگیزه این قتل تصاحب املاک ارثیه‌ای پدرزنش بوده اما متهم مدعی شده به خاطر دخالت‌های مادر و خواهرزنش درزندگی‌اش، این نقشه را اجرا کرده است. به گفته کارشناسان جدای ازانگیزه‌های مالی، ناتوانی درمواجه‌شدن با کلمه «نه» یکی از انگیزه‌های این قاتلان است. این افراد تصور می‌کنند بعد از ازدواج، همسرشان باید برای همیشه با او باشد اماوقتی به مشکل می‌خورند و همسرشان دیگر علاقه‌ای به ادامه زندگی مشترک ندارد، همه‌چیز عوض می‌شود؛ قدرت هضم جدایی و شنیدن کلمه نه برای درخواست ادامه زندگی را ندارند و به همین خاطر رفتارهای خشن و هولناکی از خود نشان می‌دهند. 
 
 
 


اعتراف داماد به قتل مادرزن
اواخر دی‌ماه سال گذشته داماد خانواده‌ای که اقدام به قتل مادرزن خود کرده بود، بازداشت شد. با گزارش درگیری خانوادگی در اصفهان، مأموران کلانتری۱۲درمحل حاضر شده و متوجه شدند خانمی ۶۱ساله بر اثر درگیری با داماد خود بیهوش شده و فوری به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال و تحت مداوا قرار گرفته وهمان روزبا دستور مقام قضایی داماد خانواده دستگیرو به بازداشتگاه منتقل می‌شود. مادرزن متهم چند روز بعد از این‌که به هوش آمده و سلامتی خود را به دست آورد، از بیمارستان مرخص شد و چون مدرکی علیه داماد خانواده وجود نداشت، وی نیز با حکم دستگاه قضایی آزاد شد تا این‌که ۴۰ روز بعد این خانم به علت سردرد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از چند روز بستری فوت کرد. در ادامه مشخص شد علت فوت این زن ضربه‌ای بوده که در روز درگیری به سر او وارد شده است.داماد خانواده دوباره بازداشت شد و این بار گفت: روز درگیری پس از این‌که جر و بحث بین ما بالا گرفت من سر مادر همسرم را به زمین زدم که بعد از آن بیهوش شد و من هم از ترس این‌که برایم دردسر درست نشود، این موضوع را پنهان کرده و گفتم به خاطر بالا رفتن فشار خونش سکته کرده اما بعدا متوجه شدم مادرزنم بر اثر ضربه‌ای که من به سرش وارد کردم، فوت شده است.

خودکشی داماد در محاصره پلیس
در آخرین روزهای سال گذشته، داماد یک خانواده در کرمانشاه به‌دنبال اختلافات خانوادگی، همسر، مادر و برادر همسرش را به قتل رساند.حوالی ساعت ۱۹و۳۰دقیقه پنجشنبه۲۴اسفند پس ازگزارش وقوع تیراندازی منجربه قتل دریکی ازمحلات شهرکرمانشاه، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند. با حضور ماموران و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده با حضور در منزل خانواده همسرش و در پی اختلافات خانوادگی با استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی کرده است. در این حادثه، همسر، مادر و برادر همسر فرد مهاجم جان خود را از دست دادند. با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کارآگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را محاصره کنند. پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه‌ای که داشت خودکشی کرد و جانش را از دست داد.

جنایت داماد خواننده
در جنایتی دیگر، بامداد پنجشنبه ۲۴ خرداد صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. تیم جنایی پس از حضور در محل تیراندازی و ورود به ساختمان، در جلوی در آپارتمان با جسد مرد میانسالی مواجه شدکه با شلیک۶گلوله به قتل رسیده بود. دختر و همسر مقتول هم در‌ اثر تیراندازی زخمی شده بودند. در بررسی‌ اولیه مشخص شد این جنایت توسط داماد خانواده انجام شده است. امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در صحنه جرم حاضر شده بودند دو زن زخمی را به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران منتقل کردند. تحقیقات ابتدایی مشخص کرد قاتل که به صورت غیرحرفه‌ای در شغل خوانندگی فعالیت دارد پس از جنایت پا به فرار گذاشته است. یکی از شاهدان این ماجرای هولناک به تیم جنایی گفت: داماد خانواده به نام نیما از چهار سال قبل با همسرش اختلاف پیدا کرده و همین موضوع باعث شده بود زن جوان همراه فرزندش خانه خود را ترک و به منزل پدرش برود‌. نیما که از تصمیم همسرش و دور بودن از فرزند خود عصبانی بود روز حادثه با انگیزه تسویه‌حساب به خانه موردنظر رفت و هنگامی که پدر، مادر و خواهرزنش جلوی در آمدند ناگهان با سلاح گرم آنها را هدف شلیک گلوله قرار داد. نیما پس از ارتکاب جنایت سریعا پسر خردسال خود را از خانه ربود و صحنه جنایت را به محل نامشخصی ترک کرد.جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که متهم در باغی در حوالی صفادشت شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: همسرم اجازه نمی‌داد بچه‌ام را ببینم. اذیتم می‌کرد. اصلا من نمی‌خواستم از او جدا شوم، اما او آن‌قدر اصرار کرد که به این جدایی تن دادم. به بهانه دیدن فرزندمم به خانه پدرزنم رفت. گفتم می‌خواهم پسرم را با خودم ببرم؛ اما مخالفت کردند. اول به پدرزنم تیراندازی کردم که به‌دنبال صدای تیراندازی و فریاد او، مادرزنم از خانه بیرون آمد که به او هم تیراندازی کردم و بعد از آن به سمت همسر سابقم شلیک کردم. بعد وارد خانه شدم و پسرم را با خودم بردم.

دستگیری داماد قاتل قبل از ترک کشور
اوایل تیر ماه امسال، مردی که پدرزنش را به قتل رسانده بود، قبل از فرار از کشور شناسایی و دستگیر شد. با گزارش قتل مردی در یکی از محلات چهار‌باغ استان البرز، ماموران در محل حاضر شده و دریافتند مرد میانسال با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. در جریان تحقیقات مشخص شد، عامل جنایت داماد خانواده است که بعد از درگیری با پدرزنش او را با ضربه‌های چاقو کشته و از محل فرار کرده است. بررسی‌ها نشان داد، متهم بعد از این قتل به سمت مرزهای شرقی کشور گریخته و قصد دارد به افغانستان فرار کند که با ردیابی مخفیگاهش قبل از ترک ایران دستگیر شد. متهم به قتل در بازجویی‌ها اعتراف کرد: به‌دلیل دخالت و درگیری‌هایی که با پدرزنم داشتم با او درگیر شدم. به خاطر عصبانیت او را با چاقو زده و فرار کردم.

سفر به ایران برای قتل اعضای خانواده همسر
داماد خطرناک که از ترکیه به ایران سفر کرده بود تا اعضای خانواده همسرش را به قتل برساند، بعد از کشتن دو برادرزنش و زخمی کردن همسرش دستگیر شد. متهم ۲۳ خرداد امسال با تهیه اسلحه‌ای در مسیر حرکت خودروی خانواده همسرش کمین کرد و با متوقف کردن آنها به سمت‌شان تیراندازی کرد. در جریان این تیراندازی دو برادرزنش به قتل رسیدند و همسرش زخمی شد. او سپس برای برادرزن دیگرش پیام فرستادکه سراغ اوهم خواهد آمد. بررسی ماموران پلیس نشان داد، این مرد همراه همسرش و فرزندان‌شان در ترکیه زندگی می‌کردند که به دلیل اختلاف خانوادگی چند ماه قبل همسر و فرزندانش او را ترک کردند و به ایران برگشته بودند. مرد خطرناک هم برای انتقام با تهیه اسلحه به ایران برگشت.ردیابی‌ها آغاز ومشخص شد، او به سمت مرزهای غربی کشور حرکت کرده و قصد دارد با گذرنامه جعلی به ترکیه بازگردد. ردیابی او در چهار استان آغاز ودرنهایت در یک مهمانپذیر در رشت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: تصور می‌کرده دخالت خانواده همسرش باعث قهر او شده و برای انتقام این نقشه را طراحی و اجرا کرده بود.

قتل پدرزن توسط داماد کوماندو
یک مردهم که پس از قتل پدرزن و مجروح کردن مادرزنش به کوه‌های اطراف شهر فرار کرد، درنهایت دستگیر شد.کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در تشریح این پرونده گفت:۲۴فروردین امسال خبررسید فردی درشهرستان بختگان با به قتل رساندن پدرزن و مجروح کردن مادرزنش ازصحنه متواری شد. بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه‌روزی، محل اختفای قاتل متواری در کوه‌های اطراف شهرستان بختگان شناسایی شد. مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند وطی یک عملیات غافلگیرانه قاتل ۴۸ ساله رادستگیر کردند.وی با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه نارنجک جنگی، دوربین دید درشب ویک قبضه اسلحه به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف شد، گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟