آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
بازدید:۱۱۱۲
صد آنلاین | ۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از ساک یک مسافر اتوبوس در این استان کشف و متهم دستگیر شد.
کد خبر : ۹۶۶۳۲

 

به گزارش صد آنلاین ، یک قاچاقچی سابقه‌دار برای انتقال مواد مخدر اقدام به قرار دادن تریاک در ساک لباس شخصی و استفاده از اتوبوس بین شهری برای جابجایی مواد کرد.

 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: این فرد ساک حاوی موادمخدر را در قسمت حمل بار اتوبوس قرار داده و بر این باور بود که حتی در صورت پیدا کردن ساک توسط پلیس می‌تواند منکر شود که ساک متعلق به او است.

 

عباس عزیزی اضافه کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و بهره‌گیری از شگرد چهره زنی، متهم را ساعت ۲ و نیم بامداد داخل اتوبوس شناسایی، دستگیر و ساک حاوی موادمخدر را کشف کرد.

عزیزی ادامه داد: متهم از اتوبوسی که نیمه شب قصد تردد به مقصد مورد نظر را داشت استفاده کرده و بر این باور بوده که نیمه های شب پلیس نظارت و کنترل کمتری دارد.

او گفت: قاچاقچی غیربومی و سابقه‌دار قصد توزیع و فروش مواد مخدر در همدان را نداشت بلکه راهی استان دیگری بود که در همدان به دام افتاد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان خرداد، سه هزار و ۹۶۵ عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و مصرف کنندگان مواد افیونی اجرا شده است که در این باره هم رشد ۱۳ درصد داشته ایم.

او افزود: ۶۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان سه ماهه سال جاری توقیف شد که ۲۵ درصد توقیف وسائط نقلیه قاچاقچیان افزایش داشته است.»

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها