آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
بازدید:۹۷
صد آنلاین | سعید جلیلی با اشاره به این که دشمن با همه توانش نتوانسته است حماس را در غزه شکست دهد، به برخی رقبای داخلی توپیده و گفته که آنها دارند ملت ایران را از جنگ می ترسانند!
کد خبر : ۹۶۵۶۲

 

به گزارش صد آنلاین ، سعید جلیلی با اشاره به این که دشمن با همه توانش نتوانسته است حماس را در غزه شکست دهد، به برخی رقبای داخلی توپیده و گفته که آنها دارند ملت ایران را از جنگ می ترسانند!

 
 

این که حماس و کلا مردم غزه در جنگ کنونی، مقاومت گسترده ای در برابر رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی داشته اند، امری مسلم و ستودنی است و امید که بتوانند بر دشمن غالب شوند و روزی تمام فلسطین آزاد شود و به صاحبان واقعی اش بازگردد.

واکنش به جمله بحث برانگیزِ جلیلی درباره جنگ

اما باید عقلگرایانه گفت که جنگ، اساساً پدیده ترسناکی است و هر انسان عاقلی باید از جنگ بترسد و بپرهیزد و البته اگر جنگی علیه او شکل گرفت باید تا پای چان در برابر متجاوز بایستد، همان گونه که ملت صلح طلب ایران، 8 سال تمام در برابر ارتش بعثی عراق ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این میهن، از دست برود.

جنگ در شعار و ادبیات و حماسه سرایی، البته چیز پرشکوهی است ولی در ذات خود، مرگ و نابودی و فراق و اندوه دارد و کدام انسان عاقلی خواهان این هاست.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها