آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران خبر داد:

نجات ۱۶۷ نفر از خطر مرگ حتمی در خزر

بازدید:۱۱۶۴
صد آنلاین | رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون ۱۶۷ نفر از مرگ حتمی در دریای خزر نجات پیدا کردند.
کد خبر : ۹۶۵۲۸

 

 به گزارش صد  آنلاین ،نقی کریمیان رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: تعداد نجات‌یافتگان از غرقی در دریای خزر به ۱۶۷ نفر رسید.

 

 

 

 

وی افزود: از بین نجات‌یافتگان ۱۲۱ نفر آقا و ۴۶ نفر خانم هستند.رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران با اشاره به حضور ناجیان غریق در طول ۴۷۳ کیلومتر نوار ساحلی مازندران، تصریح کرد: بحث پایش نقاط مختلف سواحل استان برای افزایش تعداد ناجیان غریق باتوجه به بحث آزادسازی و پسروی دریای خزر در دستور کار داریم.کریمیان با هشدار نسبت به موج‌های شکافنده دریا، تصریح کرد: نبود آگاهی افراد نسبت به وضعیت توپوگرافی و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و نیز عدم آشنایی به قواعد شنا و وجود جریان شکافنده از عمده‌ترین دلایل غرق شدن مردم محسوب می‌شود.وی یاداور شد: افراد زیادی توصیه‌های نجاتگران و امدادگران هلال‌احمر را در نظر نمی‌گیرند و با شنا در مناطق حادثه‌خیز جان خود را به خطر می‌اندازند. کریمیان خاطرنشان کرد: باتوچه به تعطیلات تابستان و ورود تعداد زیادی از مسافران به مازندران و نوار ساحلی لازم است توجه جدی به جان مسافران شده و از حضور و شنا در مناطق پر‌خطر پرهیز شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها