آخرین اخبار
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
بازدید:۱۹۵۶
صد آنلاین | کاوش‌های پلیسی برای یافتن مرد ناپدید شده‌ای که در غرب کشور زندگی می‌کرد، ماموران را به تهران کشاند.
کد خبر : ۹۶۴۶۴

 

به گزارش صد آنلاین ، این پرونده که مدتی است در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است مربوط به مردی است که در یکی از شهرهای غرب کشور زندگی و تجارت می‌کرد، اما حدود چهار ماه قبل خانواده‌اش با مراجعه به اداره آگاهی شهرشان از ناپدید شدن او خبر دادند و گفتند: مرد جوان در کار تجارت و خرید و فروش کالا بود و از خانه خارج شده است. بعد از آن هم از او خبری ندارند.

 

 

به این‌ترتیب تحقیقات در غرب کشور آغاز شد و پس از مدتی رد مرد جوان در تهران به دست آمد. بنابراین پرونده با نیایت قضایی به پایتخت آمد و با توجه به موضوع به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده و در آنجا نیز به شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. در ادامه به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی، تلفن مرد جوان ردیابی و همچنین در تحقیقات مشخص شد او حدود ۴ ماه قبل برای کارهای تجاری و معاملات کالا با افرادی مراوداتی داشته است.

بررسی پلیس نشان داد مرد مفقود شده در آخرین ملاقات‌های خود با سه نفر برای خرید و فروش اجناس قرار داشت که هر سه نفر مورد تحقیق قرار گرفتند و در ابتدای تحقیقات آشنایی و ارتباط با مرد مفقود شده را انکار کردند. اما در ادامه که با مدارک پلیس روبرو شدند بعد از تایید ملاقاتشان با مرد گمشده گفتند: آخرین بار او را دیدیم و از گم شدن او خبر نداریم اما چون ترسیدیم، آشنایی با او را انکار کردیم.

همچنین در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد مرد گمشده با یکی از این افراد که با هم ارتباط داشتند آخر از همه قرار داشته و پس از آن گم شده، حتی به قرار کاری دیگری که با فرد دیگری داشته نرفته است .

در حال حاضر هر سه مرد به دلیل انکار اولیه برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار دارند تا شاید با تحقیقات از آنها سرنوشت مرد ناپدید شده مشخص شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها