آخرین اخبار
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس باز می گردد؟
بازدید:۳۳۵
دانیال اسماعیلی فر از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ۲۴ ساعت مهلت خواست.
کد خبر : ۹۶۳۸۴

پچند روز قبل بود که دانیال اسماعیلی فر در تماسی که با حسین بادامکی داشت از تمایل خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس خبر داد. دانیال قبل از آن نیز در چند نوبت نشان داد که هنوز برای جدایی از پرسپولیس تصمیم نهایی را نگرفته اما هر بار پس از مدتی تماس های باشگاه را بی پاسخ می گذاشت. اما درنهایت در تماسی که با بادامکی داشت پالس های مثبتی برای ادامه همکاری نشان داد. اگرچه دانیال فر در این تماس ها هم همچنان تاکید داشت مبلغ پیشنهادی تراکتوری ها به مراتب بیشتر از مبلغ پیشنهادی پرسپولیس است اما بادامکی هم با تاکید به این موضوع که پرسپولیس شرایط ویژه تری نسبت به تمام تیم های لیگ برتری دارد درنهایت او را متقاعد کرد تا برای حضور در تراکتور عجله نکند.


این گونه بود که معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با تلاش زیاد جلسه ای را بین رضادرویش و اسماعیلی فر ترتیب داد و درنهایت این دو شب گذشته دور یک میز شرایط و خواسته های خود را مطرح کردند. آخرین خبرها حاکی از آن است که دانیال اسماعیلی فر از رضا درویش ۲۴ ساعت فرصت خواست تا بتواند در گفتگو با زنوزی شرایطش را به طور برای او توضیح دهد. از این رو باید دید درنهایت دانیال اسماعیلی فر به وعده خود عمل کرده و به پرسپولیس باز می گردد یا نه.

گفتنی است رضا درویش در جلسه دیشب به اسماعیلی فر اطمینان خاطر داد با وجودی که در تمام روزهای گذشته در انتظار ترابی و او بوده، باز هم تا پایان هفته منتظر این دو نفر خواهد ماند و با بازیکن دیگری مذاکره نخواهد کرد تا تکلیف آن ها به طور کامل مشخص شود. درویش درحالی این وعده را به دانیال داده که خوب می داند مهدی ترابی علاوه بر ثبت قرارداد با تراکتور مبلغ زیادی را نیز از آن ها به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده و احتمالی برای بازگشت او وجود ندارد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها