آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
بازدید:۲۷۱
صد آنلاین | سخنگوی سازمان مدیریت بحران تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی ها در غرب و جنوب غرب کشور، گفت: عرصه‌های جنگلی این منطقه به مساحت ۷۵۰۰ متر نیز دچار حریق شد که با تلاش عوامل امدادی مهار شد.
کد خبر : ۹۶۱۴۵

به گزارش صد آنلاین ، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران در خصوص آتش سوزی‌های روز یکشنبه، اظهارکرد: آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی (حدود ۳ هکتار) شهرستان مریوان، بخش مرکزی روستای ره شه که از ساعت ۱۶ روز گذشته شروع شده بود در ساعت ۱۸ همان روز با تلاش عوامل امدادی مهار گردید.

 

 

 

 

وی افزود: همچنین در شهرستان بانه بخش آمرده روستای نیزه رود، نیز آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی این منطقه به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع در ساعت ۱۶ آغاز و در ساعت ۱۷ اطفا گردید. علت دو حریق مذکور در دست بررسی است.

ظفری همچنین گفت: در پی وقوع این دو آتش سوزی، عرصه‌های جنگلی این منطقه به مساحت ۷۵۰۰ متر نیز دچار حریق شد که با فراخوان و اعزام نیروهای عملیاتی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، منابع طبیعی و محیط زیست، اطفای حریق به طور کامل انجام شد و هم اکنون عوامل اداره کل مدیریت بحران و منابع طبیعی جهت پایش نهایی در منطقه مستقر هستند.

وی به آتش سوزی استان خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: در پی وقوع آتش سوزی محدود در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باغ ملک، بخشی از عرصه‌های مرتعی مناطق دوازده امام و کنجدکار با هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای عملیاتی و مردمی به طور کامل مهار شد.

ظفری گفت: عوامل اداره کل مدیریت بحران و منابع طبیعی به منظور پایش نهایی در منطقه مستقر هستند.

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها