آخرین اخبار
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
بازدید:۲۶۱
پس از افشای بخش دیگری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به این جنایت‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر : ۹۶۰۸۹

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از شهاب نیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به برملاشدن دست صهیونیست‌ها در شکنجه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اظهارات هولناک آزادگان پیرامون شرایط اسرا در داخل زندان‌های دشمن، مؤید آن است که جنایت‌هایی همچون شکنجه وحشیانه و هتک حرمت که رژیم (صهیونیستی) مرتکب آن می‌شود، شکنجه و جنایت جنگی سازمان‌یافته است و کابینه صهیونیستی، اداره زندان‌ها و تمامی نظام (دشمن) در قبال آن مسئول است.

آزادی رئیس بیمارستان شفا دروغ‌بودن اظهارات دشمن را ثابت می‌کند

در ادامه این بیانیه آمده است: آزادی دکتر «محمد ابوسلمیه» رئیس مجتمع بیمارستانی شفای شهر غزه، دروغ‌بودن تمامی روایت‌هایی را که دشمن برای یورش به این مجتمع، تخریب آن و ارتکاب جنایت‌های خونین در آن منتشر کرد برای جهان به اثبات می‌رساند و ثابت می‌کند که ویرانی تمامی جلوه‌های زندگی در غزه از سوی دشمن در چارچوب انتقام جنایتکارانه طی نسل‌کشی سازمان‌یافته انجام می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی بیان کرد: ما مسئولیت سکوت در برابر تمامی این جنایت‌ها را متوجه دولت‌های غربی حامی رژیم (صهیونیستی) و در رأس آنها دولت بایدن که صحنه‌گردان عملی جنگ علیه غزه و نسل‌کشی مردم آن است و همچنین سازمان‌های بین‌المللی و تمامی دادوستدکنندگان با کابینه دشمن می‌دانیم.

در پایان این بیانیه آمده است: تاکید می‌کنیم که این جنایت‌های صهیونیستی استواری ملت ما و پیوند آنان با مقاومت تا زمان رهایی قریب‌الوقوع از چنگال این رژیم جنایتکار را فزونی می‌بخشد.

انتهای پیام/ 231

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها