۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
بازدید:۳۵۲۶
صد آنلاین | رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سربیشه، از نجات جان کودک ۳ ساله گم‌شده توسط نجاتگران هلال‌ احمر در اطراف روستای ماخونیک این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۹۶۰۶۸

به گزارش صد آنلاین ،  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر_خراسان جنوبی؛ ثانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سربیشه گفت: طی تماس تلفنی اهالی روستای ماخونیک با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در ساعت ۲۱:۱۷، ۱۰ تیرماه، مبنی بر گم‌شدن دختر بچه ۳ ساله در روستای ماخونیک، بلافاصله تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر سربیشه از پایگاه درح متشکل از ۳ نجاتگر به محل اعزام و عملیات جستجو با همکاری نیرو‌های انتظامی و اهالی روستا برای نجات جان این کودک آغاز شد.

 

 

 



وی در ادامه افزود: با توجه به تاریکی شب و عدم دید کافی، عملیات جست وجو ادامه و در طلوع صبح امروز ۱۱ تیرماه، با اضافه شدن تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) عملیات جست وجو، با سرعت بیشتری ادامه یافت.

ثانی خاطرنشان کرد: با تلاش تیم امداد و نجات درح و آنست استان و همچنین نیروی انتظامی، نیرو‌های محلی و اهالی روستا، دختر بچه ۳ ساله مفقودی بعد از ۹ ساعت تلاش مداوم پیدا و در صحت و سلامتی کامل تحویل خانواده‌اش شد.

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها