۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
بازدید:۳۶۸
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از کشف ۳۰ فقره سرقت منزل، دستگیری ۲ نفر سارق و یک مالخر در شهرستان بیرجند خبر داد.
کد خبر : ۹۶۰۴۵

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ کاظم صادقی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بیرجند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

 

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی همچنین آثار به جا مانده از صحنه سرقت، ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۳۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی گفت: در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ صادقی تصرح کرد: ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از اموال سرقتی تحویل مالباختگان شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در نگهداری اموال با ارزش خود نهایت دقت را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها